Skileraren, snowboardleraren en assistenten GEZOCHT PER DIRECT

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

Onze skischool in Winterberg zoekt per direct versterking!
Skileraren, snowboardleraren en assistenten

Je kan direct beginnen tot eind maart 2024, of periode gedurende deze maanden.
Wij verzorgen een interne opleiding en training. Een certificaat is voor skileraren assistent daarom ook niet vereist. Huisvesting en uitrusting verzorgen wij ook.

Je komt terecht in een gezellig team, zult veel leren, een ontzettend leuke tijd hebben en je wordt goed betaalt.

Heb jij affiniteit met het begeleiden van groepen, buiten werken en skien en/of snowboarden? Stuur ons een mailtje naar info@skischule-semmler.d of neem telefonisch contact op via +49 2981 820012.

null

Geachte heer/mevrouw,

Bij het lezen van deze vacature voor de functie van snowboard leraar (assistent) bij uw skischool in Winterberg werd ik direct zo enthousiast dat ik gelijk deze sollicitatie verstuur.

Ik ben een amateur snowboarder met passie voor alle board-sporten (lees: skateboarden, snowboarden, surfen, wakeboarden, longboarden) en ben ervan overtuigd dat mijn liefde voor de sport, mijn interesse in coachen en mijn bereidheid om te leren een goede aanvulling kunnen zijn voor uw team.

Het direct kunnen starten en bij te dragen tot eind maart 2024 spreekt mij enorm aan.

Het vooruitzicht van werken in de buitenlucht en het begeleiden van groepen sluit aan bij mijn passie voor snowboarden en mijn affiniteit met het delen van deze passie met anderen.

Mocht u verdere vragen hebben, dan ben ik beschikbaar via Johan.ribbers@hotmail.com of telefonisch op +31621958163.
Hartelijk dank voor uw overweging.

Met vriendelijke groet,

Johan Ribbers

Plaats een reactie