Nieuwe pistekaart Winterberg

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

De nieuwe pistekaart van Winterberg met de bij de skipas inbegrepen gebieden van Altastenberg, Neuastenberg en Sahnehang is op www.skiliftkarussell.de (Bron) verschenen

Opnieuw is de kaart verschrikkelijk onduidelijk en zijn alle verhoudingen zoek.
Maar enfin, kijk zelf:

null

Grussgott.... Ach, geht der Lift so hoch?

Vroeger kon je op deze site afbeeldingen vergroten, in- en uitzoomen. Dit kan nu niet meer, geen idee waarom maar het is nu eenmaal zo.

Ik heb een vergrootglas of nog beter een microscoop nodig om ook maar iets op deze afbeelding te kunnen zien dus laat maar zitten.

In ieder geval lijkt het wel een enorm groot skigebied, da’s op zich ook al een kunst met die Duitse heuveltjes. :)

Bla, bla, bla.

Hier staat deze afbeelding (tenminste volgens mij is het dezelfde) in het groot:

null

Kun je inzoomen @bartvwg :)

Ik zie overigens geen andere gebieden behalve een logo met een pijl?

Het is dan ook niet dezelfde kaart…

Hier staat deze afbeelding (tenminste volgens mij is het dezelfde) in het groot:

null

Kun je inzoomen @bartvwg :)

Ik zie overigens geen andere gebieden behalve een logo met een pijl?

MiKeZZa op 01 dec 2022 15:02

Thx maar het is idd een andere kaart. ;)

Bla, bla, bla.

Ah shit. Ik zie het. Hij week af van de kaart van Winterberg die ik recent gezien heb en zag veel overeenkomsten met de kaart van @Harry(Winterberg). Maar dit voegt dan niets toe…

De nieuwe pistekaart van Winterberg met de bij de skipas inbegrepen gebieden van Altastenberg, Neuastenberg en Sahnehang is op www.skiliftkarussell.de (Bron) verschenen

Opnieuw is de kaart verschrikkelijk onduidelijk en zijn alle verhoudingen zoek.
Maar enfin, kijk zelf:

null

Harry(Winterberg) op 01 dec 2022 14:08

Ah, ze hebben een Italiaan ingehuurd!

Wat een immens gebied is het toch

Nu wel de juiste gevonden en die is groot genoeg:

null

Overigens is deze wel klikbaar. Blijkbaar is er verschil in werking van het forum tussen plaatjes uploaden (zoals TO deed) en linken naar een plaatje (zoals ik doe). Bij een extern plaatje kun je wel vergroten.

*bericht bewerkt door MiKeZZa op 01 dec 2022 15:52

Op welke pagina vind je deze precies Harry? Ik kom overal de kaart nog tegen die @MiKeZZa postte? Zowel op de homepage als op https://www.skiliftkarussell.de/informationen/panorama-karte…

Op welke pagina vind je deze precies Harry? Ik kom overal de kaart nog tegen die @MiKeZZa postte? Zowel op de homepage als op https://www.skiliftkarussell.de/informationen/panorama-karte…

Rene op 01 dec 2022 15:52

Ik heb haast het idee dat ze er mee bezig zijn. Het plaatje waar ik naar linkte was een andere versie dan die ik terug zag toen ik naar de reacties keek. Er lijken/leken dus 3 versies te zijn. Maar zoals je hierboven ziet heb ik hem gevonden. Je vindt hem hier: https://www.skiliftkarussell.de/ski-ticket/skiliftkarussell-… of door via de homepage op de blauwe knop ‘Neu Skiliftkarussell+’ te klikken.

Zou dit een voorbode zijn voor eventuele verbindingsliften? :)

Wat een leuke kaart, is volgens mij vanwege introductie van een skibus. Nooit geweten dat de andere gebieden zo dichtbij waren! Goeie zet dit kaartje om de bezoekers te spreiden.

Zou dit een voorbode zijn voor eventuele verbindingsliften? :)

Edbl op 01 dec 2022 16:44

Daar wordt toch al jaren heen/aan gewerkt…

Ik vraag me toch af waarom ze zo geforceerd 4 gebieden in 1 kaart proppen. Ik kan me niet voorstellen dat ze in Altastenberg hier blij mee zijn. Nu lijkt het net alsof daar alleen een paar oefenliftjes zijn.
Beter zou het toch zijn om 4 goede kaartjes op één blad te zetten, in plaats van 1 grote onleesbare kaart.

Doet me een beetje aan die grote overzichtskaart van Dolomiti superski denken. Daar kan ik ook nooit wijs uit worden (dan heb je ook de kleinere kaarten van de deelgebieden nodig), maar technisch het leuk om op die grote kaart te zien hoe de gebieden een beetje gepositioneerd zijn ten opzichte van elkaar. Kortom: ik zie hier wel iets van toegevoegde waarde in.

Is natuurlijk gewoon een marketingdingetje om te laten zien dat het allemaal bij elkaar hoort. En mogelijk verspreid je wat mensen, dus dat zal ook meespelen, samen met mogelijke toekomstige aan elkaar koppelingen.

Plaats een reactie