Vuurwerk

Dit onderwerp gaat over de bestemming Westendorf

Ik heb een vraag aan mensen die ervaring hebben met oud en nieuw vieren in Westendorf.

Ik heb 2 bange honden en in Nederland ontvlucht ik altijd het vuurwerk, vooral die bommen zijn erg.
Wie kan mij vertellen hoe het vuurwerk nu is in Westendorf, wat kan ik verwachten?
Hoe lang duurt het? Worden er ook van die bommen gegooid? Wordt er de hele kerstvakantie overal vuurwerk gegooid of is het alleen met oud en nieuw??
Ik zou graag willen gaan maar wil niet dat mijn honden het heel zwaar hebben.
Ik ben heel benieuwd naar ervaringen.

Is alleen op oud en nieuw zelf, en dan voornamelijk rond 12 uur. Er worden ‘s avonds georganiseerde vuurwerkshows gehouden (niet per se op 31 december, ze stemmen af met de omliggende dorpen zodat je een aantal dagen op rij naar een show kunt), daardoor is er veel minder particulier vuurwerk. Ook bijna geen knalvuurwerk, maar voornamelijk siervuurwerk. In de rest van de kerstvakantie hoor je echt nergens vuurwerk.

Bedankt voor je reactie! Dus het valt wel mee?

Bedankt voor je reactie! Dus het valt wel mee?

Marjolein_stuut op 10 mrt 2024 00:51

Oostenrijk is zeer kalm in vergelijking met Nederland, wat vuurwerk betreft. Wat je ziet is voornamelijk siervuurwerk, de regels mbt knalvuurwerk zijn er sowieso vrij streng.

Oh ik dacht te lezen dat alle vuurwerk daar het heel jaar afgestoken mocht worden. Gelukkig dan maar

Plaats een reactie