Snowboard verwisseld

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

Heeft er iemand per ongeluk gisteren avond bij de goatstall in Hinterglemm het verkeerde snowboard mee genomen?

Welke heb jij meegenomen?

Of is hij gewoon gestolen?

Als ik een euro kreeg voor elke keer dat iemand van onze wintersport-groep het overdreven vond dat ik mijn spullen altijd vastzet met een slotje… Als ik dit dan weer lees denk ik toch: “Better safe than sorry”.

Ik zou ook even een bericht bij het restaurant / de bar achterlaten. Misschien komt degene die het verkeerde board heeft meegenomen daar wel terug. Succes en hopelijk komt je board boven water.

Wij hebben als laatste gewacht, toen bleef er een snowboard over die wij meegenomen hebben. De eigenaar van dit snowboard konden achter halen doordat zij haar naam op het board had staan. Zij vertelde dat ze het board al enige dagen kwijt was, dus nu lijkt het meer op diefstal. Maar even aangifte doen

Wat een ellende weer! Hopelijk vind je je board nog terug.

Ik gebruik daarom ook vrijwel altijd een slotje. Soms voel ik mijzelf erg wantrouwend en regelmatig zie ik verbaasde blikken als ik het slotje vastzet.

Het is ook niet altijd moedwillig hoor, afgelopen kerst stond een dame met de skis van mijn vriendin in d’r handen. Ze had toevallig dezelfde maar net een stukje langer. Gelukkig zagen we het en had ze het zelf door en is een hoop ellende bespaard gebleven.

🏂

Of is hij gewoon gestolen?

Tiny-M op 18 jan 2024 09:25

Volgens mij gewoon het board dat je hebt meegenomen terugbrengen naar de goatstall en hopen dat hetzelfde met jouw board gebeurd. Wel alvast aangifte doen in Oostenrijk, zodat je geld terug krijgt van je verzekering.

Houd je het andere board dan ben je simpelweg schuldig aan diefstal.

Mocht je nog wat meer informatie hebben over het vermiste board en eventueel een foto en je contact gegevens kan ik dit voor je posten in de interne medewerkers app van de bergbahnen. Mocht iemand het dan bij ons afgeven kunnen we je contacten

Plaats een reactie