Groeps-skipas

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

Heeft hier iemand ervaring met het de aankoop van een groepsskipas?
Op de site van saalbach lees ik dat dat kan vanaf 20 personen (+1 gratis) maar ook iets over een buschauffeur wat ik niet begrijp (ook de Engelse vertaling niet).

Kan iemand hier me bijpraten?

Als jullie een buschauffeur mee hebben dan kan hij of zij een gratis skipas krijgen met dezelfde geldigheid als jullie eigen passen. 1 persoon koopt de kaarten voor iedereen en gelijktijdig. Chauffeur krijgt dan een vrijkaart op vertoon van zijn rijbewijs en krijgt een kaart op foto.

Tnx het is dus geen must dat die er bij is.
Weet jij ook zo hoe t zit met die 21e pas?
Is die er dan wel of is dat die van de buschauffeur?
En wat als een deel kinderwagen zijn en een deel volwassenen? Kan dat ook?

GENERELLE GRUPPENREGELUNG

Ab 20 geschlossen gekauften Skipässen mit gleicher Gültigkeit gibt es eine Ermäßigung von ca. 5%. Zusätzlich gewähren wir pro 20 bezahlten Skipässen eine Freikarte (21te, 42te,…). Keine weiteren Vergünstigungen möglich.

Vanaf 20 skipassen (met exact dezelfde geldigheid) krijg je 5% korting. Daarnaast krijg je per 20 passen een 21e pas extra. Ik lees niets over een buschauffeur…

Thank God summer is over!

Die buschauffeur snap ik inmiddels.
Prijzen heb ik ook gevonden.
Ik hoop eigenlijk dat iemand er erder ervaring mee heeft.

Er staat dus

Bij aankoop van 20 skipassen met dezelfde geldigheid geldt een korting van ca. 5%. Bovendien geven wij één gratis ticket per 20 betaalde skipassen (21e, 42e,…). Geen verdere kortingen mogelijk.

Maar het wordt mij nog niet duidelijk of die 21e skipas dan in plaats van de 5% korting komt of dat er dan nog bovenop komt. Want dan zou je op het totaal 10% korting krijgen. Dat lijkt me niet realistisch.

Er staat dus

Bij aankoop van 20 skipassen met dezelfde geldigheid geldt een korting van ca. 5%. Bovendien geven wij één gratis ticket per 20 betaalde skipassen (21e, 42e,…). Geen verdere kortingen mogelijk.

Maar het wordt mij nog niet duidelijk of die 21e skipas dan in plaats van de 5% korting komt of dat er dan nog bovenop komt. Want dan zou je op het totaal 10% korting krijgen. Dat lijkt me niet realistisch.

kelderman op 19 nov 2023 19:43

Er staat in de Duitse tekst toch echt ‘Zusätzlich’. Dus het is volgens die tekst toch echt én +/- 5% korting én een gratis pas per 20 afgenomen passen. Verder geen ervaring mee, maar bovenstaande tekst is niet anders uit te leggen.

Zo lees ik t ook. 21e ticket + 5%

Ik ga wel ff bellen als we de 21 halen. Zou leuk zijn.

Ja, die komt er bovenop. Zusätzlich…

Thank God summer is over!

Plaats een reactie