Skilift Fieberbrunn richting Saalbach Hinterglemm

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn en Fieberbrunn

Beste mede wintersportliefhebbers,

Ik hoorde van een aantal mensen die afgelopen weken naar Fieberbrunn zijn geweest dat de lift richting Saalbach Hinterglemm vaak dicht is. Dat je eerst met de skibus (naar uit mijn hoofd Leogang) moet, alvorens je daarheen kan skiën.

Is het echt zo dat je waarschijnlijk de hele week in de skibus zit omdat die liften vanuit Fieberbrunn vrij vaak gesloten zijn? Of hebben zij, die ik gesproken heb, gewoon dikke pech gehad? Ik ben benieuwd!

Bedankt!

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 01 feb 2023 13:05: naar juiste categorie verhuisd

Zal afhankelijk zijn van wind.
In mijn weekje vorig jaar eind januari elke dag open geweest.

Edit: dat lieg ik. Op vrijdag dicht. Vanwege wind, net als 75% van de rest van het gebied.

*bericht bewerkt door Geraertshoven op 01 feb 2023 11:17

Geen idee hoe het structureel is, vorig jaar carnavalsvakantie altijd open geweest.

Tweede week januari (recentelijk dus) was die verbinding 3 van de 6 dagen gesloten wegens wind.

Vrienden hebben vorig jaar in Fieberbrunn gezeten; gehele week liften geopend. Geen probleem.

Totales Vollidiot

4e week van januari, dus vorige week, is de lift de hele week elke dag open geweest. Ik zou me er geen zorgen om maken.

Plaats een reactie