Vervoer Vliegveld - Saalbach

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach

Wie heeft er ervaring met vervoer vanaf Salzburg Airport naar Saalbach? Rijdt er een bus of is een taxi het voordeligst en waar hebben jullie geboekt?

Ernst_-_Jan ik zoek hetzelfde.
Wie zoekt er toevallig een transfer op 17 maart van Salzburg naar Saalbach? :-)

Er rijden shuttles, die moet je wel vooraf boeken. Heb er 1 gereserveerd in 2014, kosten toen: 25 euro. Maar ik heb hem gemist toen en heb een taxi genomen á 120 euro.

Ik plaatste een bericht, rij alvast op 21/12 in die richting (ik kom zelf met de Transavia vlucht)

Ik volg deze even.

Ik zoek namelijk ook nog een transfer of medereizigers voor een transfer op 11/02/2023.

Iemand die nog een taxi wil delen op 16-01 (en evt 21-01)?

Nog iemand die vrijdag 13 jan om 8.40 u op Salzburg aan komt en een lift nodig heeft richting Hochkönig , Pongau, Zell of die richting ik kan er drie mee terug nemen.

Dienten Die Alte schule

Er rijden shuttles, die moet je wel vooraf boeken. Heb er 1 gereserveerd in 2014, kosten toen: 25 euro. Maar ik heb hem gemist toen en heb een taxi genomen á 120 euro.

Dinictus op 16 nov 2022 13:28

Die shuttle is nu 100 Euro voor een enkeltje…

https://www.saalbach.com/en/service/arrival

hier staat alle info :-)

Sarah op 06 nov 2022 09:59

Via deze link kost een retourtje 200 Euro…
Nog iemand die op 5 maart in ochtend van Salzburg airport naar Hinterglemm moet?

Ik reis alleen op dinsdag 7 februari (van Saalbach - Salzburg) voor Transavia vlucht van 15:30.

De link is helder, maar lijkt onnodig duur voor een enkel persoon (100 euro) terwijl 6 personen 200 Euro betalen.

Iemand nog tips? Zou toch wel voor 50 of 60 Euro moeten lukken…

Ik volg deze even.

Ik zoek namelijk ook nog een transfer of medereizigers voor een transfer op 11/02/2023.

StevieB op 19 dec 2022 17:18

Transfer is inmiddels geboekt dus zoek nog 1 of meerdere medereizigers die dezelfde route moeten afleggen.
Vertrek is rond 10 uur, Salzburg airport - Saalbach

Plaats een reactie