Bart's ski- en winterbelevenissen 2022-2023.

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sulden am Ortler, Skiparadies Reschenpass en Trafoi

Bart, bedankt voor het opstellen van deze blog. Het was een goede mix van nuttige en interessante informatie, verpakt in een schrijfstijl die erg lekker leest, en soms aan het lachen brengt. Heb me vermaakt bij het lezen. Kijk er naar uit om hopelijk nog eens een blog van je te mogen lezen.
Veilig thuis.

Bart, bedankt voor het opstellen van deze blog. Het was een goede mix van nuttige en interessante informatie, verpakt in een schrijfstijl die erg lekker leest, en soms aan het lachen brengt. Heb me vermaakt bij het lezen. Kijk er naar uit om hopelijk nog eens een blog van je te mogen lezen.
Veilig thuis.

JustSnow op 19 mrt 2023 20:20

Dankjewel! 😊

Bla, bla, bla.

Bedankt Bart voor je verhalen dit seizoen!
En ondanks dat ik zelf meer een kilometervreter ben (en zeker niet wandel tijdens de skivakantiie!😱🧐🤪) heeft jouw bestemming toch de aandacht getrokken.
En als pistekaartjesgek is het leuk om op basis van andermans ervaring de pistekaart te bestuderen. 😁👍

...ski-addict...

Merci voor de leuke verslagen Bart lees graag mee ;-) Tot volgend jaar!

@bartvwg , Leuk weer om te lezen en goed om te zien dat je nu ook in Rojen geweest bent. De Zwolfer ernaast ook nog mee gepakt?

Schoneben levert vaak he? Houd het geheim!!

Leuke verslagen Bart, was tof om mee te genieten

Weer thuis. 🙂

@bartvwg , Leuk weer om te lezen en goed om te zien dat je nu ook in Rojen geweest bent. De Zwolfer ernaast ook nog mee gepakt?

Arjen1 op 20 mrt 2023 13:20

Nee, die is voor een volgend keertje @Arjen1 😉

Je moet altijd iets overhouden om een reden te hebben om terug te keren waar het goed is. 🙂

Bla, bla, bla.

Haha @bartvwg volgens mij heb je genoeg redenen verzameld voor de komende 10 jaar om er terug te gaan.

Weer thuis. 🙂

@bartvwg , Leuk weer om te lezen en goed om te zien dat je nu ook in Rojen geweest bent. De Zwolfer ernaast ook nog mee gepakt?

Arjen1 op 20 mrt 2023 13:20

Nee, die is voor een volgend keertje @Arjen1 😉

Je moet altijd iets overhouden om een reden te hebben om terug te keren waar het goed is. 🙂

bartvwg op 20 mrt 2023 17:50

Filosofisch gezien is het antwoord daarop ‘herinneringen’ :-D.

Waar het mooi en goed is, kom ik altijd terug.

Plaats een reactie