15 jarige Oostenrijk

Dit onderwerp gaat over de bestemming Nauders

Hoiii, ik had een vraagje,
Ik heb een zoon van 15 jaar ( geboren in juni 2021) en nu hadden wij gekeken en viel hij uit de ninja holiday pass. Ook kan hij geen booster halen en vervalt zijn 2e vaccinatie op de maandag van de voorjaarsvakantie, de week dat we gaan dus. Iemand die hier oplossingen voor heeft/ weet of de regels nog gaan veranderen in Oostenrijk omtrent jongeren van 15 tot en met 17 jarige?

*bericht bewerkt door Henk101 op 27 jan 2022 23:01

Regels zijn net aangepast, 2e vaccinatie is voor onder de 18 210 dagen geldig in plaats van 180. Als dat niet helpt dan is er een forumdiscussie met als titel “inreisbeperkingen 12-18 jarigen” met daarin beschreven de mogelijkheden om in Duitsland een booster te halen. Velen zijn u reeds succesvol voorgegaan.

Regels zijn net aangepast, 2e vaccinatie is voor onder de 18 210 dagen geldig in plaats van 180. Als dat niet helpt dan is er een forumdiscussie met als titel “inreisbeperkingen 12-18 jarigen” met daarin beschreven de mogelijkheden om in Duitsland een booster te halen. Velen zijn u reeds succesvol voorgegaan.

PaddyB op 27 jan 2022 23:35

Ik kan het stukje over die boosterprik voor een 15 jarige niet vinden. Zou je dat even kunnen citeren?

Hoiii, ik had een vraagje,
Ik heb een zoon van 15 jaar ( geboren in juni 2021) en nu hadden wij gekeken en viel hij uit de ninja holiday pass. Ook kan hij geen booster halen en vervalt zijn 2e vaccinatie op de maandag van de voorjaarsvakantie, de week dat we gaan dus. Iemand die hier oplossingen voor heeft/ weet of de regels nog gaan veranderen in Oostenrijk omtrent jongeren van 15 tot en met 17 jarige?

Henk101 op 27 jan 2022 23:01

pffffffffffffff

Zie Reisapp, je hebt alleen een pcr nodig voor je zoon om AT binnen te komen en zijn tweede prik is 210 dagen geldig….na een booster of natuurlijke booster geen pcr nodig dus even zelf lezen…

*bericht bewerkt door Gerjon op 28 jan 2022 00:25

Zie Reisapp, je hebt alleen een pcr nodig voor je zoon om AT binnen te komen en zijn tweede prik is 210 dagen geldig….na een booster of natuurlijke booster geen pcr nodig dus even zelf lezen…

Gerjon op 28 jan 2022 00:23

Als je even mijn eigen bericht leest zie je ook dat zijn vaccinatie vervalt op de maandag van de vakantie. Dit zou dus dan kunnen betekenen dat we bijv de skipas niet eens kunnen krijgen voor de hele week omdat ze gaan kijken naar de einddatum. Dan geld die extra pcr dus niet eens aangezien oostenrijk vanaf dat moment vind dat hij niet meer gevaccineerd is. In oostenrijk geld namelijk die G2 regel of valt die niet onder jongeren?

*bericht bewerkt door Henk101 op 28 jan 2022 07:28

Regels zijn net aangepast, 2e vaccinatie is voor onder de 18 210 dagen geldig in plaats van 180. Als dat niet helpt dan is er een forumdiscussie met als titel “inreisbeperkingen 12-18 jarigen” met daarin beschreven de mogelijkheden om in Duitsland een booster te halen. Velen zijn u reeds succesvol voorgegaan.

PaddyB op 27 jan 2022 23:35

Ik kan het stukje over die boosterprik voor een 15 jarige niet vinden. Zou je dat even kunnen citeren?

Henk101 op 27 jan 2022 23:41

1 van de voorbeelden op pagina 8.

“Ben nu in Aken rapidcare geweest
Online afspraak gemaakt
Formulieren ingevuld, prik erin overkant naar de apotheek en een heel blij 14 jarig kind die nu heerlijk kan skiën zie andere post voor meer info of stuur pm als je vragen hebt
20 min binnen buiten top”

Plaats een reactie