Project Hintergrat definitief van de baan?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sulden am Ortler

null

Lijkt erop dat project Hintergrat er toch niet gaat komen.

Heee, ik wou net hetzelfde plaatsen, je bent me voor. Ik denk dat je dezelfde facebookpagina volgt. 🙂

Mja, eerlijk gezegd, voor die ene piste hoeft het voor mij ook allemaal niet. Zoveel brengt dat nu ook weer niet bij.

Bla, bla, bla.

Het had wel een voordeel gebracht dat je in ieder geval vanaf die kant zonder te moeten langlaufen naar het andere gedeelte kon gaan. Al zijn daar denk ik ook simpelere oplossingen voor te bedenken.

Uurtje omhoog vellen en oversteken 😉

Edwin van Riel

Zie ook Alpinforum. Samengevat: helaas, de beroeps-blokkeerders hebben weer gewonnen. https://www.alpinforum.com/forum/viewtopic.php?f=205&t=596&s…

The older I get, the better I was

Het had wel een voordeel gebracht dat je in ieder geval vanaf die kant zonder te moeten langlaufen naar het andere gedeelte kon gaan. Al zijn daar denk ik ook simpelere oplossingen voor te bedenken.

Arjen1 op 20 apr 2023 10:32

Zoals de huidige koets met de paardjes. :-)
Veel charmanter dan zo’n lift en 1 piste die voor de meeste mensen te moeilijk zou zijn. ;)

Bla, bla, bla.

Het had wel een voordeel gebracht dat je in ieder geval vanaf die kant zonder te moeten langlaufen naar het andere gedeelte kon gaan. Al zijn daar denk ik ook simpelere oplossingen voor te bedenken.

Arjen1 op 20 apr 2023 10:32

Zoals de huidige koets met de paardjes. :-)
Veel charmanter dan zo’n lift en 1 piste die voor de meeste mensen te moeilijk zou zijn. ;)

bartvwg op 20 apr 2023 11:15

Mmm, Voor jou staat natuurlijk de koets altijd klaar maar die heb ik helaas nog nooit getroffen daar.
Ik ben natuurlijk ook niet de stamgast daar. Dan mis je enkele voordelen.

Plaats een reactie