Seeking Assistance: Broken Snowglobe from La Plagne, France

Dit onderwerp gaat over de bestemming La Plagne

(Traduction française ci-dessous)

Hey guys!

I’m dutch and I recently came back from a fantastic vacation in La Plagne, France. There I bought a beautiful snowglobe as a special gift for someone. Unfortunately, the item wasn’t packaged well, and it broke. 😔

I’m now back abroad and unable to return to La Plagne to replace it. I’m reaching out to you guys in the hope that someone local might be able to help me out.

I have already spoke on the phone to the store and they are willing to give me a replacement. But I (or a friend) would have to come get it in the store.

If there’s anyone in La Plagne who is willing to pick up a similar snowglobe and ship it to me, I would be incredibly grateful.

I’ll cover all costs, like shipping, and a little extra for your trouble. It would mean the world to me to have this keepsake intact. If you can assist or know someone who can, please send me a message. Thank you so much in advance!

The exact location is: Tabac Fdj Le Drugstore Plagne Bellecote, centre commercial, 73210 La Plagne-Tarentaise, France


Salut,

Je suis récemment revenu de vacances fantastiques à La Plagne, en France, et j’ai acheté une magnifique boule à neige comme cadeau spécial pour quelqu’un. Malheureusement, l’article n’a pas été bien emballé et il s’est cassé. 😔

Je suis désormais de retour à l’étranger et ne peux pas revenir à La Plagne pour le remplacer. Je vous contacte en espérant que quelqu’un du coin pourra m’aider.

J’ai déjà parlé au téléphone au magasin et ils sont prêts à me remplacer. Mais il faudrait que moi (ou un ami) venions le chercher en magasin.

S’il y a quelqu’un à La Plagne qui souhaite récupérer une boule à neige similaire et me l’envoyer, je lui serais extrêmement reconnaissant.

Je couvrirai tous les frais, comme l’expédition, et un petit supplément pour votre problème. Cela signifierait tout pour moi de garder ce souvenir intact. Si vous pouvez aider ou connaissez quelqu’un qui le peut, envoyez-moi un message. Merci d’avance!

L’emplacement exact est : Tabac Fdj Le Drugstore Plagne Bellecote, centre commercial, 73210 La Plagne-Tarentaise, France

Je bent Nederlander en je plaatst je oproep in het Engels en het Frans? Opmerkelijk. Omdat je denkt dat de deelnemers hier geen Nederlands begrijpen?
En je hebt wellicht ook nog een miljoen vaststaan in Nigeria?

  • krabt zich achter de oren.

null

Sneeuwbol?? Deze keer geen medicijnen?

Wat denk je dat de sneeuw in de sneeuwbal is 😜

Een locale shop aanschrijven lukt niet?
Als je alle kosten vergoedt en op voorhand betaalt willen die dat zeker voor jou regelen.

Glide on!

Wat denk je dat de sneeuw in de sneeuwbal is 😜

DrPhil op 22 jan 2024 09:50

Ik wil best wat meenemen maar dan wel meteen tientallen kilo’s hoor. Met 1 snowglobe met 5 gram erin verdien je niets en daarvoor ga ik geen celstraf riskeren. Dat halve werk schiet je toch niets mee op…🤪

🏂

Wat denk je dat de sneeuw in de sneeuwbal is 😜

DrPhil op 22 jan 2024 09:50

Geen idee maar het is te halen in “Le Drugstore”…

Het bericht was in het Engels en het Frans omdat ik het ook op andere plekken heb geplaatst waar niet exclusief nederlanders het lezen.

Het is een serieus bericht dus ik hoop dat mensen de meer onserieuze berichten achterwege kunnen laten als ze niet kunnen helpen
dankjewel :)

Een locale shop aanschrijven lukt niet?
Als je alle kosten vergoedt en op voorhand betaalt willen die dat zeker voor jou regelen.

Vivace op 22 jan 2024 11:28

Ik heb geprobeerd de shop te vragen of ze het konden versturen maar ze zeiden dat ze dat niet doen en dat iemand het persoonlijjk op moet komen halen. het is een kleine souvenir shop dus ik begrijp wel dat ze geen bezorging doen

Een locale shop aanschrijven lukt niet?
Als je alle kosten vergoedt en op voorhand betaalt willen die dat zeker voor jou regelen.

Vivace op 22 jan 2024 11:28

Ik heb geprobeerd de shop te vragen of ze het konden versturen maar ze zeiden dat ze dat niet doen en dat iemand het persoonlijjk op moet komen halen. het is een kleine souvenir shop dus ik begrijp wel dat ze geen bezorging doen

Johan1234 op 22 jan 2024 18:35

Pfff dat gelooft niemand als je alle kosten vergoed. Maar daar antwoord je (bewust?) niet op. En sneeuwballen vind je overal.
Wat ik me wel afvraag: wat voor illegaal spul hebben ze daar en hier niet?

Plaats een reactie