Transfer naar accomodatie na aankomst Eurostar Snow

Dit onderwerp gaat over de bestemming Montchavin - Les Coches

Hallo beste mensen,

Ik heb (met veel pijn en moeite) kaartjes weten te bemachtigen voor de eurostar snow. Ik vroeg mij echter af hoe het zit met het vervoer naar het gebied zelf. Staan daar busjes klaar die je (gratis) naar het gebied brengen of moet je dat van te voren reserveren? Ik wil namelijk niet onvoorbereid daar staan bij het treinstation zonder een manier om bij mijn accomodatie te komen, maar ik wil ook niet geld neerleggen voor een vooraf geboekte taxi als dat niet nodig is, die eurostar tickets zijn namelijk al duur genoeg. Ik zit in Les Coches, en ga met de trein naar Landry, mocht iemand daar ervaring mee hebben. Ik hoor het graag als mensen hier meer over weten!

https://www.altibus.com/je-voyage-en-train-pour-partir-au-sk…
Voor dit skiseizoen vind ik nog geen uurrooster, komt rond 15 november.
maar afgaand op vorig seizoen zijn er een 5 tal bus verbindingen (of meer) de zaterdag. (https://www.altibus.com/wp-content/uploads/2019/11/navettes-gare-Landry.pdf)
Reken op een 15 € /per persoon voor H/T
Reserveren kan via Altibus.com

*bericht bewerkt door Marc1 op 19 okt 2023 10:00

Inderdaad via altibus.
Via de busmaatschappij zelf kan ook, scheelt een paar cent.
Advies is zeker te reserveren voor zowel de heen als terugreis, ter plaatse mag je alleen mee als er nog plek is (en die kans is klein als je in het hoogseizoen gaat).

Vorig jaar na fijne en snelle reis via Thalys/Eurostar een taxi geboekt via lokale partij. Taxi Albert. Goede service/communicatie en precies op tijd en van deur tot deur. Tarieven staan op hun site. Wel duurder dan bus natuurlijk maar service en deur tot deur vervoer was wel erg fijn na lange reis.

Nielsvw

Ik heb een busticket geboekt vanaf Landry. De trein komt toe om 14:27 en de bus vertrekt om 14:35. Dat lijkt mij een krappe marge, maar de volgende bus gaat pas om 16:05…

Iemand ervaring of dit wel goed komt, of houd ik er vest rekening mee dat ik anderhalf uur nabij het station het begin van de vakantie ga indrinken?

Plaats een reactie