Sneeuwzeker + appartement

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kleinwalsertal

Hallo,

Wij zouden nog graag 5 dagen naar Oostenrijk willen om te skiën.
Half / eind maart naar het gebied Kleinwalsertal, is dat over het algemeen nog te doen qua sneeuw?

nog tips voor appartementen/hotels? :)

Hi vanTel, hogerop zou het nog best te doen moeten zijn, er ligt nu best wel veel sneeuw dus daar zie ik niet echt een probleem. ik ben een paar jaar geleden in April met de seizoensluiting geweest en tot een uur of 1 in de middag hebben we heerlijke afdalingen kunnen maken, daarna werd de sneeuw wel erg zacht maar dat kwam ook omdat de zon uitbundig aanwezig was. we hebben toen echt prachtig weer gehad waarbij de pistes lekker hard waren in de ochtend en denken er aan om het nog een keer te doen dit jaar, vroeg skien en vanaf een uur of 1 lekker eten en van de omgeving genieten. voor wat het waard is, wij zaten in Bodmen in Annemargrethe, en datis toen prima bevallen. doe maar een PB voor meer tips want ik ken het gebied vrij goed.

Wij gaan al jaren naar het Aparthotel in Bödmen in Mittelberg. Het is een fijn hotel. Er zijn hotelkamers zonder keuken en appartementen met keuken. Er is een restaurant in het hotel. Dus je kan kiezen om zelf te koken of niet. Er is ook een gratis zwembad en sauna (als je in het hotel verblijft). Naast het hotel ligt in bushalte (gratis als je een skipas hebt). Je bent met de auto/ bus zo in het skigebied. Je kan er ook via wat prikpistes naar de grotere liften skiën, al zal dat met warme temperaturen niet meer altijd kunnen. Er is ook een parkeergarage, dus je hoeft niet te krabben. Er is ook een skihuur/ ski opslag in het hotel. Als je kinderen hebt, kan je deze naar de skiles/ kinderopvang van het hotel brengen. De kinderen gaan met een treintje naar het kinderland.

Ski you later!

Plaats een reactie