Piste 22 Kampen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kirchberg

Hallo,
Zijn er hier onder jullie kirchberg gangers (of kitzbuhl gangers)?
Ik vraag me af waarom de piste 22 Kampen niet meer geopend wordt. Vorig jaar was deze afgesloten en dit jaar ook (volgens internet).
Ik vond dit een zalige piste en er was een zalige drankstop onderweg bij iemand thuis :-)
Diegene die er al geweest zijn, weten zeker waar ik bedoel :-)
Hopelijk gaat de piste nog open tegen 25 januari, maar ik heb de indruk dat het eerder iets structureel is ipv sneeuwtekort.
Groetjes en take care op de piste
Nico

Bij die halve gek met zijn motorzaag?

Totales Vollidiot

Inderdaad Kdtl. De halve gek die zelfgebrouwen drank aanbood en de flesjes open deed met zijn kettingzaag ;-)

Ik ben er geraakt dit jaar, de piste was open. Maar ze hebben de piste beetje herlegd waardoor je niet meer passeert voor zijn deur. Je zit nu een stuk(je) lager op de piste. Misschien dat ze het bewust gedaan hebben. Als je een drankstandje uitbaat op de piste zal je normaal wel moeten betalen zeker.
Spijtig het hoorde altijd bij onze shortskitrip , beetje folklore ;-)

Misschien dat ze het bewust gedaan hebben. Als je een drankstandje uitbaat op de piste zal je normaal wel moeten betalen zeker.

Nico-S op 29 jan 2024 10:34

Zoiets heet een horeca- of schenkvergunning. Om het wild volgieten van mensen met alcohol wat binnen de perken te houden en te controleren ;)

Goed nieuws!

null

Gang is alles

Plaats een reactie