Ski-leraar gezocht voor deze week!

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kitzbühel

Hallo!
Na enige tijd meegelezen te hebben, heb ik nu een account aangemaakt op dit forum. Wij zijn momenteel op wintersport in Kitzbuhel. Helaas zijn de ski-lessen vanaf morgen gestopt.

Wij zijn op zoek naar een ski-leraar die donderdag&vrijdag onze kinderen ski-les kan geven. Vergoeding in overleg.
Onze kinderen zijn 4 en 7 jaar en hebben vandaag en gisteren les gehad. Ze skiën allebei op het kinderbaantje.

Mocht iemand interesse hebben of iemand weten, dan horen we het graag! Bedankt alvast!

Hoop dat je iemand vindt…
Weet niet of iemand met Anwärter bereid is om zonder toestemming van het skigebied of de plaatselijke skischolen op de kinderwei les te geven.
Heeft de school de lessen gestopt omdat ze zelf onder de skileraren teveel besmettingen hebben, omdat ze allemaal in quarantaine zitten of omdat ze het risico van besmettingen onder de kinderen zelf willen verminderen?
In het laatste geval zou je ook privé lessen kunnen aanvragen…

Succes! 👍

tip van flip,

Probeer het eens bij de lokale skischool. die hebben vast een skileraar voor een goeie prijs beschikbaar

Succes!

Bedankt voor je reactie Simon! Het is niet helemaal duidelijk of ze sluiten uit voorzorg of vanwege teveel besmettingen, maar ze zijn niet de enige in deze regio. We kunnen nog wel privélessen boeken geloof ik.

Ik neem je opmerking mee, ik wist niet dat er zulke strenge regels voor zijn.

Bedankt voor je reactie Simon! Het is niet helemaal duidelijk of ze sluiten uit voorzorg of vanwege teveel besmettingen, maar ze zijn niet de enige in deze regio. We kunnen nog wel privélessen boeken geloof ik.

Ik neem je opmerking mee, ik wist niet dat er zulke strenge regels voor zijn.

Rosemary op 04 jan 2022 23:00

Hoi Rosemary,

Zie het draadje hier: veel skileraren zijn vandaag naar huis gestuurd in Kitzbuhel omdat de groepslessen per direct gestopt zijn ivm een mini Lockdown. Hopelijk dat privé lessen nog mogelijk zijn…
https://www.wintersport.nl/forum/topic/526217?page=4…

*bericht bewerkt door SimonW op 05 jan 2022 01:00

Plaats een reactie