Parkeren Grindelwald

Dit onderwerp gaat over de bestemming Jungfrau Region

Beste Mede wintersporters,

Wij zitten ongeveer 30 min van grindewald vandaan en willen met de auto daar naar toe.
Enig idee waar te parkeren? en wat zijn daar de kosten van? is er een mogelijkheid om ergens gratis te parkeren?

Bij de nieuwe OV hub, de Vbahn. Direct aan 2 gondels het gebied in, perfecte plek. Kosten zou je kunnen checken op de site.
https://www.jungfrau.ch/en-gb/parking/

Gratis parkeren wordt lastig denk ik.

poh poh mag wat kosten 132 euro voor 6 dagen!
gelukkig rij ik een Dacia!

poh poh mag wat kosten 132 euro voor 6 dagen!
gelukkig rij ik een Dacia!

Highroom op 09 feb 2022 08:04

Neem aan dat je dagelijks die kant op gaat toch? Dan heb je een dagpas à 12.00 CHF, scheelt toch weer 60 CHF ;) En tja, je gaat nou eenmaal naar een duur gebied in een duur land…

*bericht bewerkt door Elveewee88 op 09 feb 2022 08:41

Haha klopt helemaal je hebt ook gelijk! we blijven toch nederlands #vooreendubbeltjeopdeeersterij

30 minuten? Kun je dan niet beter met het openbaar vervoer vanaf interlaken of Wilderswil naar grindelwald?

zeker over nagedacht maar gezien covid hier de keuze niet voor gemaakt!

Elke gemiddelde stad in NL is duurder….

Disturbing the peace since 1975

Waarom zou je met de auto naar Grindelwald willen als alle treintjes vanaf Interlaken in de skipas (voor het hele gebied) zitten?

Rob

zeker over nagedacht maar gezien covid hier de keuze niet voor gemaakt!

Highroom op 09 feb 2022 08:57

En hoe wil je dan naar boven? Lopen?
Daarbij heb ik zo langzamerhand het idee dat je in het buitenland minder risico loopt dan in ons eigen land

*bericht bewerkt door RCGrootveld op 10 feb 2022 21:33

Rob

Waarom zou je met de auto naar Grindelwald willen als alle treintjes vanaf Interlaken in de skipas (voor het hele gebied) zitten?

RCGrootveld op 10 feb 2022 21:31

Hangt er wellicht ook vanaf waar vandaan je exact moet vertrekken? Kan me situaties voorstellen dat het met de auto handiger is.

Parkeren bij station Interlaken Ost voor een frank of 6 per dag (dacht ik), trein in en gaan. Scheelt je de parkeerkosten in Grindelwald, eventuele tijd met parkeren…

Let it snow

Parkeren bij station Interlaken Ost voor een frank of 6 per dag (dacht ik), trein in en gaan. Scheelt je de parkeerkosten in Grindelwald, eventuele tijd met parkeren…

JurrianvanLoo op 11 feb 2022 15:29

Trein is ook niet heel goedkoop denk ik?

Trein is ook niet heel goedkoop denk ik?

Michelle13 op 11 feb 2022 16:20

Skipas ‘Jungfrau Region’ (= hele gebied) geldt ook in de BOB treinen vanaf Interlaken Ost

Rob

Plaats een reactie