Forumgangers 'einde-van-het-wintersportseizoen-weekend' Val Thorens 25 t/m 29 april 2013

Hahahaha, oehhhh ik was niet helemaal volledig… In die week breiden we onze garderobe ook niet uit. Dat scheelt ook weer ;-)

Kom kom als we een paar keer met zn allen in de tastybowl gaan eten kan martijnski ook mee :)

Alvorens wij de bus in rollen, ff een bodem leggen in de tastybowl

Misschien voor een ieder een doggy bag voor in de bus?

Hahahaha, oehhhh ik was niet helemaal volledig… In die week breiden we onze garderobe ook niet uit. Dat scheelt ook weer ;-)

sterHEster op 30 nov. 2012 17:29

:D

Ik heb niet meer met Tastybowl te maken dan dat het de toko van m’n vriendin is en ik beheer niet haar portemonnee dus Niels, ik blijf een arme stakker :) Je kunt in Tastybowl wel erg lekker en goedkoop eten, een doggy bag is ook mogelijk. Mochten jullie met die hele bus komen moet ik m’n vriendin vragen het terras uit te zetten. Er zijn ‘maar’ 38 zitplaatsen en reserveren doen ze (normaal gesproken) niet. Mocht de reis doorgaan en willen mensen komen eten zijn jullie natuurlijk wel altijd welkom en ga ik natuurlijk ook daar eten. Meestal heb ik dan wel zo een tafel geregeld :)

Nee ik mag niet.

Enkel als het 2-3 weken eerder wordt georganiseerd (29 maart - 14 april)
Zou beter zijn voor degenen die nog naar school gaan. Mathijs, ik, enz.
Kan toch geen probleem zijn?

Hmmm verleidelijk… Even hier thuis polsen. Ben alleen niet voor de bus…

+1 voor de dames en hun enthousiasme

euh... doen!?

Paar weken eerder vind ik ook prima, mogelijk betere sneeuw…

Zit alleen met verjaardagen van zoon (12 april) en vrouw (8 april)…

Nee ik mag niet.
Enkel als het 2-3 weken eerder wordt georganiseerd (29 maart - 14 april)
Zou beter zijn voor degenen die nog naar school gaan. Mathijs, ik, enz.
Kan toch geen probleem zijn?

Niels op 30 nov. 2012 18:40

Tweede week april zou wel ideaal zijn, kan ik ook eens mee met de community :)
Heb ik ook een goed excuus om niet naar die saaie mis van mijn broertjes communie te moeten gaan :)

Voila, hopelijk lukt het een paar weken vroeger!!

En inderdaad meer kans op betere condities!

We zien het allemaal wel… Heb alle vertrouwen in de organisatie… :)

Voila, hopelijk lukt het een paar weken vroeger!!
En inderdaad meer kans op betere condities!

Niels op 30 nov. 2012 19:20

Helaas dat gaat voor niet lukken, wij zijn dan net terug uit Val Tho en er dient dan weer gewerkt te worden om het weekendje te financieren.

We zien het allemaal wel… Heb alle vertrouwen in de organisatie… :)

Harm op 30 nov. 2012 19:29

De organisatie is in goede handen. We hebben voor hetere vuren gestaan hahahahaha

Hmmm verleidelijk… Even hier thuis polsen. Ben alleen niet voor de bus…
+1 voor de dames en hun enthousiasme

Antoine op 30 nov. 2012 18:41

Je kunt natuurlijk altijd op eigen gelegenheid naar Val Tho komen, bus is geen verplichting.
Ik zeg regelen maar…

Sorry, eerder gaat echt niet lukken ivm m’n werk…

Gewoon vasthouden aan deze data als we gaan schuiven wordt het een zooitje. De mensen die echt mee willen hebben nog 4 maanden de tijd om vrij te regelen.

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Kijk en zo is dat! ;-)

Gewoon vasthouden aan deze data als we gaan schuiven wordt het een zooitje. De mensen die echt mee willen hebben nog 4 maanden de tijd om vrij te regelen.

bartus op 30 nov. 2012 22:37

Op school is het natuulijk nogal moeilijk om vrij te nemen.
Maar alle begrip voor de datum. Vanaf volgend jaar kan ik wel "verlof nemen" om mee te gaan :)

Ik zou graag meewillen, maar gezien ik zelf geen winterbanden heb zou ik met iemand mee moeten rijden. Als iemand mij en m’n board mee kan nemen (uiteraard voor vergoeding) dan ben ik erbij!

Edit; openingspost beter moeten lezen. Het is dus met busreis. Count me in!

Oehhghh gezellig ReneS!!! Leuk!!! You are soooooo welcome!!!

Wat is het idee trouwens? Gewoon mensen bij elkaar op de kamer? In dat geval is het wel leuk om voor die tijd even kennis te maken met iedereen die meegaat… :D

Goed plan Harm, doen we tzt in een gezellig cafeetje!!!

Val Thorens staat mij nog scherp voor de geest.

Vorig jaar waren wij op 18 november op weg gegaan om een live verslag van Val Tho te geven. Het gebied was nog niet officieel geopend en dat hebben wij geweten. We werden opgepakt door de skipolitie van Val Thorens en hebben een levenslange skiontzegging voor Les Trois Vallées aan onze skibroek hangen.

https://www.wintersport.nl/forum/topic/30627

Dus helaas zit het er niet in om mee te gaan:(

Voor degenen die wel gaan:
Veel Skivergnügen!

Jammer dat je niet mee gaat Paul! Was zeker een toevoeging geweest. @SterHEster , misschien goed om in de openings post te vermelden wie er tot nu toe meegaan? :)

Goede tip! Meteen gedaan!

Ik zou heel graag mee willen maar ik weet niet zeker of dat gaat lukken met mijn studie…ik doe mn best en laat het nog weten!
ik zal dan misschien wel een van de jongste zijn denk ik?

Voor de school hangers… Een subuitje. Even melden wanneer je er zit. Trui mee en viola opwarmers voor de officiële trip

euh... doen!?

Leuk Henri! Ik hoop dat het gaat lukken, hoe meer mensen hoe meer vreugd!

klinkt goed. een 3e tripje zou prima uitkomen. leuk ook om forumgangers te ontmoeten!

ik houd dit in de gaten en meld mij aan indien ik mee ga!

liever 2 weken in de sneeuw dan 1 in de zon!!

Leuk Martijn ik zeg gewoon doen!!!

Plaats een reactie