Forumgangers 'einde-van-het-wintersportseizoen-weekend' Val Thorens 25 t/m 29 april 2013

Het forumgangers openingsfeest in Landgraaf afgelopen zondag (25 nov) was een groot succes! Tuurlijk de sneeuw was slecht, de afdalingen kort en eigenlijk veel te veel mensen… Maar het smaakt naar meer!!! :-)

Een succesvolle opening van het wintersportseizoen vraagt om een succesvollere afsluiting (oftewel een happy ending hahahaha). Natuurlijk heeft iedereen zijn of haar vakanties volop in het vooruitzicht maar de tijd gaat sneller dan je denkt. Voor je het door hebt staan de latten en de boardjes alweer ingepakt op zolder. En kun je je wintersporters.nl-trui niet meer aan een groot publiek showen.

Dit is dus het juiste moment om nu al plannen te maken om het seizoen met een klapper af te sluiten! Wat denk je ervan? Ga jij en je wintersporters.nl-trui (hahaha) mee naar Val Thorens? En heb je zin om met de leden van het forum 3 dagen te skien/boarden? En dan laten we natuurlijk ook tijdens de apres ski in La Folie Douce zien dat we horen bij de grootste wintersportcommunity van de Benelux :-)

Datum: donderdag 25-4 t/m maandag 29-4 (5-daagse reis, 3 dagen piste)
Prijs: ongeveer 300 euro per persoon inclusief busreis, 3-daagse skipas en appartement.

Jolanda en ik willen graag de organisatie hiervan verzorgen, bijv via Sunweb (groepsreizen).

Wie gaat mee?? Wij zijn van plan om eind januari te boeken. Laat hier weten of je van de partij bent! Wij hebben er in ieder geval zin an!

Wie gaan er tot nu toe mee:

Als ik het nu bekijk gaan de volgende mensen mee:
Sterhester
Jolanda
Bartus
ReneS
Jeff
Robin
Martijn
Harm (twijfelt ivm Dutch Week)
Lena

Alleen op zondag:
Paul E (incl gezin)
Nick

En de volgende personen denken er nog over na:

  • Antoine
  • Martijn Overdevest
  • Bram

Ik ga mee :) Ps, ik dacht dat jij niet zo van de apre ski was?!?

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Tuurlijk sta ook ik te popelen voor de happy ending Val Tho. Hester en ik zouden heel erg leuk vinden als wij dit initiatief van de grond krijgen. Hoe meer mensen des te leuker het wordt. Zie jij ons al als een speer afdalen van de black run van de Cime Caron…laat het ons weten!

Ik verheug mij er nu al op en kijk uit naar jullie massale reacties…hahaha

Dat gaat moeilijk worden voor mij wegens school.

Geen optie om het 2 weken vroeger te doen?
Ook meer kans op betere sneeuw dan!

Hoe dan ook, leuk dat jullie het willen organiseren!
Groen bolletje erbij wat mij betreft :p

Hahaha Bart, dat hoort er tijdens zo’n laatste weekend natuurlijk ook bij!!

Leuk dat je meegaat!!

Oeeefff wat een heel gaaf idee…

Ik twijfel nog heel erg. Gelukkig heb ik nog tot eind januari om te beslissen ;-). Ik zal het topic ieder geval blijven volgen (en waarschijnlijk na de eerste week direct ja zeggen ;-).

If you snooze, you loose!

Dat gaat moeilijk worden voor mij wegens school.
Geen optie om het 2 weken vroeger te doen?
Ook meer kans op betere sneeuw dan!

Niels op 30 nov. 2012 13:00

Helaas Niels 2 weken vroeger gaat niet voor ons. Dan zijn wij net koud terug uit Val Tho ;-)

Hoe dan ook, leuk dat jullie het willen organiseren!
Groen bolletje erbij wat mij betreft :p

Niels op 30 nov. 2012 13:01

We zien de groene bol graag tegemoet!

Leuk @Jeff! Ik ga er natuurlijk vanuit dat je meegaat!! Dat ben je ook wel "verplicht" na die lange rit vanuit Landgraaf. Voor wat hoort wat, hahaha ;-)

@Yo-Han, zou je hier een sticky topic van willen maken?

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

@sterHEster, ok…Ik ga mee…

Je hebt me overgehaald! ;-)

If you snooze, you loose!

Goed plan Bart!!!

Hee wat goed Jeff!! Dat gaat snel ;-)p

Haha, het is ook niet zo moeilijk…

Wil namelijk heel graag…Moet alleen even financieel ruimte maken, daar kwam even mijn twijfel bij kijken ;-)

If you snooze, you loose!

Dit lijkt me nou echt leuk!! Financiëel lukt wel, want had rekening gehouden met 3 tripjes dit seizoen… Moet alleen ff kijken of ze het er thuis mee eens zijn dat ik dan weg ben… :D

Mooi zo ff regelen Harm!!! Gezellig.

Mh, Yo-Han heeft er een sticky van gemaakt. Het nadeel is dat het topic nu blijkbaar alleen in de stube te zien is en je kunt ook niet meer zien wanneer de laatste reactie geplaatst is. Dillema!!

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Ik zien het ook ;-). Yo-han?!?!?! I think we need some more help! ;-)

If you snooze, you loose!

Ik kom op zaterdag 27 april pas aan in Val Thorens (met wintersporters.nl trui, want die is nog geen uur geleden bezorg), maar als er heel veel forumleden gaan dan ga ik overwegen om eerder naar Val Thorens te komen. In elk geval lijkt het mij heel erg leuk om met een stel forumleden een dagje flink veel kilometers te maken.

Als de Alpen een vrouw is, dan zou ik ermee trouwen.

Mh, Yo-Han heeft er een sticky van gemaakt. Het nadeel is dat het topic nu blijkbaar alleen in de stube te zien is en je kunt ook niet meer zien wanneer de laatste reactie geplaatst is. Dillema!!

bartus op 30 nov. 2012 15:30

Ik zien het ook ;-). Yo-han?!?!?! I think we need some more help! ;-)

Jeff op 30 nov. 2012 15:33

Inderdaad Jolanda en ik dachten dat ons topic was verwijderd… Als er iets aan gedaan kan worden: heel graag :-) want ik vermoed dat nu veel minder mensen dit topic zien…

Ik kom op zaterdag 27 april pas aan in Val Thorens (met wintersporters.nl trui, want die is nog geen uur geleden bezorg), maar als er heel veel forumleden gaan dan ga ik overwegen om eerder naar Val Thorens te komen. In elk geval lijkt het mij heel erg leuk om met een stel forumleden een dagje flink veel kilometers te maken.

Nick op 30 nov. 2012 15:39

Leuk Nick, moet je zeker doen!

Ik ga dit topic zeker volgen, maar voorlopig lijkt het er niet op dat ik mee ga doen vanwege de financien. Mochten er nog geld vrijkomen gaat dat in eerste instantie naar een SCC praktijkweekje. Komt het geld daarvoor te laat of is het te weinig dan ga ik serieus nadenken over dit weekend, maar dat is dus nogal een long shot.

Wel gaaf dat dit gaat gebeuren, en ik ga ook zeker in de toekomst een keer aan zoiets deelnemen.

to ski or not to ski, thats no question

Ah, ik was het topic al kwijt… haha

Heb inmiddels akkoord van het thuisfront… :D

Ik hou dit topic in de gaten want lijkt me heel leuk…

Ah, ik was het topic al kwijt… haha
Heb inmiddels akkoord van het thuisfront… :D
Ik hou dit topic in de gaten want lijkt me heel leuk…

Harm op 30 nov. 2012 16:28

Mooi zo Harm, welkom

Ik wil erg graag mee dus ik ga zien!

Vraagje:

Op welke tijdstip vertrekken we en komen we terug?
Donderdagavond en zondagavond of donderdagmorgen en maandagmorgen?
Dit zou echt een enorm verschil maken. (1 dag ipv 3dagen missen) :p

als ik het goed heb donderdag avond vertrekken en maandag ochtend(vroeg) thuiskomst in NL of BE. Ze noemen het een 5 daagse reis waarvan 3 dagen skien.

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Dat klopt inderdaad Bart!

@Niels: Als je Maastricht als opstapplaats kiest dan stap je rond 20.00 uur in de bus. Maandagmorgen kom je tussen 07.00-08.00 uur aan in Maastricht.

Leuk als je mee kan gaan Niels! De groep wordt steeds groter :-D

Zou leuk zijn als we een "eigen" bus vol kunnen krijgen… :D

Zou leuk zijn als we een "eigen" bus vol kunnen krijgen… :D

Harm op 30 nov. 2012 16:57

Jazeker dat is ons streven hahaha. Ik zie dat momenteel 41 mensen online zijn op wintersporters.nl dussssss…

Dat klopt inderdaad Bart!
@Niels: Als je Maastricht als opstapplaats kiest dan stap je rond 20.00 uur in de bus. Maandagmorgen kom je tussen 07.00-08.00 uur aan in Maastricht.
Leuk als je mee kan gaan Niels! De groep wordt steeds groter :-D

sterHEster op 30 nov. 2012 16:54

Nice ideaal!! 1 dag school missen zal het nu ook ni maken en maandagoverdag nog half aangeschoten van de apres ski in de klas. Ik kijk er al naar uit! :p

Zoals het er nu naar uit ziet ga ik niet mee. Ben bang dat een 4e tripje er dit seizoen niet in zit. Maar wie weet, als ik de verleiding niet kan weerstaan door een superenthousiasthelemaaltegekwaanzinnig topic.

Ik hoop op volgend seizoen ‘gewoon’ elke maand een Wintersporters.nl/be forumtrip waardoor iedereen wel een keer meekan (lees MOET) :)

Leuk Niels!!! Joehoe, die bus gaat echt wel vol zo!!

En Martijnski, voor ons is het ook onze 4e trip. Ook wij zitten op zwart zaad dus dat betekent: een weekje water en brood hahahaha Dat hebben wij er graag voor over :-)

Ook wij zitten op zwart zaad dus dat betekent: een weekje water en brood hahahaha Dat hebben wij er graag voor over :-)

sterHEster op 30 nov. 2012 17:24

Mag je mij vertellen hoe je in een week 300 euro bespaart op je eten :D Of gaan jullie elke dag met de Michelin gids in de hand dineren? Dan haak ik helemaal af :D

Plaats een reactie