Single op skireis

Ik ben dit jaar single geworden en zou graag - na een 8-tal jaren ‘break’ - deze winter opnieuw gaan skiën.
Nu… als ik want rondneus naar single groepsreizen kom ik meestal bij Nederlandse organisaties terecht. (bv snowvibes, crusj, estivant…) Belgische single reizen vind ik niet onmiddellijk terug. Ik vraag me dan ook af in hoeverre er Belgen meegaan met hen… Ik heb natuurlijk niets tegen Nederlanders maar met enkele Belgen erbij zou het natuurlijk wel leuker zijn…
Iemand een tip ?
Bedankt

Met zo’n instelling blijf je natuurlijk single…

Lol, inderdaad is niet de juiste instelling!

Hoezo niet?

Ik werk als reisleider voor een nederlandse organisatie waar af en toe ook een verdwaalde belg meegaat. Meestal is gaat het dan om 1 belg in een verder volledig nederlandse groep, en als de belg in kwestie dan ook nog wat timide is, kan het soms best een tijdje duren voordat hij/zij zich op zijn gemak voelt. Nederlanders zijn vaak toch net wat luiddruchtiger/assertiever/directer, en als je dat niet gewend bent, kan het even duren voordat je daar goed mee om kunt gaan.

Verder gaan single-reizen volgens mij niet zozeer om een partner vinden, maar om reizen voor mensen die (om wat voor reden dan ook) geen maatje hebben om samen mee te gaan.

Running against the wind

Aan mijn instelling zal het niet liggen vermoed ik, maar als 34-jarige Belg met 3 kinderen is het nou niet direct de bedoeling om een mogelijke partner te zoeken op 2 à 300 km van thuis…

Waarom niet met een organisatie genre Josk of Skiworld meegaan? Daar zijn volgens mij genoeg singles bij om je niet te gaan vervelen…

Gewoon boeken en meegaan. Je leert toch altijd wel mensen kennen als je met organisaties meegaat!

Gehan

ik zoek ook skireizen die uit belgie vertrekken

Zijn er Belgen die al eens met een Nederlandse wintersport organisatie zijn meegegaan? Hoe was dit?