Voetbaltopic

Nederlandse scheidsrechter. Kiest ervoor om populair te zijn bij de meerderheid, Barca dus.

Donc:

Barca - AC Milan 3-1 (Samen 3-1)
Bayern Munchen - Marseille 2-0 (Samen 4-0)

Vanavond:
Real Madrid - APOEL Nicosia (Heen 3-0)
Chelsea - Benfica (Heen 1-0)

Halve finales:
Barcelona - Chelsea/Benfica
Bayern Munchen - Real Madrid/APOEL

Voorspelling voor de halve finales:
Barcelona - Chelsea
Bayern Munchen - Real Madrid

Voorspelling finale:
Barcelona - Bayern Munchen

Winnaar champions league:
Bayern Munchen

Wat denken jullie?

Voorspelling voor de halve finales:
Barcelona - Benfica
Bayern Munchen - Real Madrid

Voorspelling finale:
Barcelona - Real Madrid

Winnaar champions league:
Barcelona

Voorspelling finale: barcelona~bayern munchen

Winnaar finale: barcelona

Voorspelling play offs:

  1. Club brugge
  2. Anderlecht
  3. Standard
  4. Gent
  5. Kortrijk
  6. Krc genk
Wanneer presenteert Rogier eens een skiverslag in het Frans?

Deze avond Bayern München-Real Madrid.

Gokje op 2-0 voor Bayern :)

Right, 19 wedstrijden 1 keer verloren. Tegen Barca dan nog, en hoe… Mourinho pakt met zijn Real de Champions League.

1-3 ofso lijkt me beter

Gokje: 1-2

Pronostiek deze avond: Chelsea-Barcelona 1-3

Pronostiek deze avond: Chelsea-Barcelona 1-3

Mathijs op 18 apr. 2012 19:43

Vandaag eindelijk nog eens tijd voor een voetbalavondje :) ik ga voor 2-1. Alhoewel ik een hekel heb aan chelsea.

Barca wint zeker vanavond en ik denk dat het nog wel eens een forse overwinning kan worden. De grasmat van Chelski zal er mooi bijliggen en dat is in het voordeel van Barca… Finale hopelijk Barca tegen Bayern en dan mogen ze beiden winnen hoewel ik vanuit voetbal-liefhebbend-oogpunt een voorkeur heb voor BCN…

Zo dan, zit ik daar even mis met mijn voorspelling. Chelski speelt wel heel lelijk en die clown van een Drogba trekt volle zalen als stervende zwaan…

Dit is echt een slechte uitslag. Als Chelsea de CL zou winnen dan gaat de eerste uit België (Club Brugge) niet rechtstreeks naar de CL.

Wanneer presenteert Rogier eens een skiverslag in het Frans?

Dit is echt een slechte uitslag. Als Chelsea de CL zou winnen dan gaat de eerste uit België (Club Brugge) niet rechtstreeks naar de CL.

Mathijs op 18 apr. 2012 22:46

Ik denk niet dat Chelsea wint van Bayern/Real hoor. En dan moet chelsea nog in de finale komen, als Barca volgende week er gelijk invliegt wordt dat heel moeilijk voor Chelsea vrees ik. Maar als Chelsea weet te scoren moet barca er 3 maken :)

Serfaus, Fiss, Ladis en Doppelmayr-fan

Dit is echt een slechte uitslag. Als Chelsea de CL zou winnen dan gaat de eerste uit België (Club Brugge) niet rechtstreeks naar de CL.

Mathijs op 18 apr. 2012 22:46

Racing genk ja. ;)
Volgende slachtoffer is standard. Man wat zullen die calimero weggeblazen worden zondag in onze heksenketel. Hopelijk is de staan en tribune zuid nog eens lekker vol.

Club Brugge speelt tegen Anderlecht voor de koppositie. Hopelijk helpt de kogel van Daum voor de overwinning :D

Wanneer presenteert Rogier eens een skiverslag in het Frans?

We gaan knallen zondag ! (ja ik ben ook voor Brugge :) )

Awel 't is zo stil mathijs en dr dre :p

Goh ja, resultaat weerspiegelt de match niet echt. Gelijkspel had een betere uitslag geweest, maar voetbal is niet altijd eerlijk dus hop naar Gent !

Wat een hold up van Chelsea zeg :( Spijtig dat ze met een halve ploeg de finale gaan moeten spelen, dan had ik liever Barcelona tegen Real zien spelen. Ook voor de Belgische ploegen geen al te best resultaat, stel dat Chelsea de CL wint, dan moet de Belgische kampioen alsnog een voorronde spelen…

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Als Mourinho zijn reputatie waarmaakt, en dat zal ie wel doen, wordt het gewoon Real Madrid. Wat een vuile overtreding van Terry trouwens.

Echt een nederlaag voor het voetbal. Dat zo’n ploeg de finale haalt ten koste van Barcelona. Van een topclub met een groot budget mag je toch wat meer voetbal verwachten ipv de hele match in je eigen baklijn te staan!

Inderdaad Mathijs. Rondom mij zegt iedereen ‘dat dat de enige manier is om te winnen van Barcelona’. Sorry, maar met dat budget moet je maar durven uitgaan van je eigen kwaliteiten. Vanavond deel 2 van de CL! :)

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Vind ik niet. Als je 2-2 gaat spelen op barcelona met 10 man, dan is dat jou verdienste. Barcelona-voetbal dit en dat, maar als de efficiëntie ontbreekt sta je nergens.

Allez vooruit de kampioen van België is nu wel bekend zeker? Toch liever Anderlecht dan Brugge over het hele seizoen gezien.

Vind ik niet. Als je 2-2 gaat spelen op barcelona met 10 man, dan is dat jou verdienste. Barcelona-voetbal dit en dat, maar als de efficiëntie ontbreekt sta je nergens.

Niels op 25 apr. 2012 17:52

Mee eens!

Allez vooruit de kampioen van België is nu wel bekend zeker? Toch liever Anderlecht dan Brugge over het hele seizoen gezien.

Niels op 28 apr. 2012 12:57

Flink pak slaag gisteren. Zonder De Bruyne was Genk echt veel minder. Jammer.

Ajax kampioen, gefeliciteerd!

Feyenoord hoogstwaarschijnlijk 2e, ik heel blij :D

Vanmiddag finale FA-cup gekeken. Chelsea - Liverpool en dus veel sfeer zou je denken. Maar het kwam er toch niet echt van. Vele gewone mensen kunnen de tickets niet meer betalen. Dat gaat ten koste van de sfeer in het stadion. Een schandalige zaak is het. Zeker als je de toename ziet van flamboyante spelers ziet à la ronaldo en balotelli. Bah, walgelijk!

Anderlecht ook kampioen, party on!
AFCA en RSCA samen de beste van de Nederlanden, mooit toch? ;o)

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Check tweet van figueras :" scheids zal nu mee aan het feesten zijn in de kleedkamer van Anderlecht"

:)

Plaats een reactie