Voetbaltopic

Jawel, het moest er ooit eens van komen: een voetbaltopic in de stube. Wat is jouw favoriete voetbalploeg? Ga je vaak kijken?
Met playoff 1 voor de deur in België en de spannende titelstrijd in Nederland leek dit topic me wel een goed idee voor de Stube :)
Bovendien zitten we op winterSPORTers.nl

Ikzelf supporter al mijn hele leven voor Racing Genk. Heb ook een abonnement.

Seizoenkaarthouder van Ajax Amsterdam, maar waarschijnlijk laatste seizoen, gezien de reisafstand en de steeds vaker wisselende speeldagen cq tijden.

mooie wedstrijd gezien zondag, Ajax-PSV, hoewel PSV wat tegenviel vond ik dat natuurlijk niet erg.

Addict.

Club Brugge for life! Dit jaar gaan ze weer de eerste keer sinds 2005 weer kampioen worden!

In mijn dorp is er ook een supportersclub en een supporterscafé. Spijtig genoeg kan ik niet vaak gaan kijken omdat het toch wel 200km rijden is. Ik krijg wel gratis tickets omdat ik voetbalscheidsrechter bij de Belgische voetbalbond ben :D

Zouden we hier dan ook niet alle voetbaluitslagen kunnen zetten als er wat interesse is: uitslagen van de play-offs in België en de Nederlandse competitie?

Zouden we hier dan ook niet alle voetbaluitslagen kunnen zetten als er wat interesse is: uitslagen van de play-offs in België en de Nederlandse competitie?

Mathijs op 27 mrt. 2012 20:17

Ja goed idee. Sowieso dat er heel wat voetbalsupporters zijn hier. :)

Ik krijg wel gratis tickets omdat ik voetbalscheidsrechter bij de Belgische voetbalbond ben :D

Mathijs op 27 mrt. 2012 20:17

Oh ja? Kan je nog tickets fixen voor vrijdag (brugge-genk)?

Omdat jullie geen CL kunnen halen, moeten wij 26euro betalen voor een ticket ofwat? :P

"…" "…" Oh ja? Kan je nog tickets fixen voor vrijdag (brugge-genk)? Omdat jullie geen CL kunnen halen, moeten wij 26euro betalen voor een ticket ofwat? :P

Niels op 27 mrt. 2012 20:39

Tickets zijn sowieso alleen maar voor de scheidsrechter, dus je zal mijn dubbelganger moeten worden om binnen te komen. Misschien kunnen we tijdens een verlengd weekend in mei wel eens gaan kijken?

We laten de bezoekende supporters 26 euro betalen om dit soort leuke filmpjes te maken: http://youtu.be/93cS4pOv-JI :D

Haha ja ik had het al gezien op sporting telenet.
Daum is geweldig "Shake that" :D

Misschien kunnen we tijdens een verlengd weekend in mei wel eens gaan kijken?

Mathijs op 27 mrt. 2012 21:06

Bedoel je in Brugge dan?

Ja lijkt me leuk, ik zal je leren hoe je een titel moet vieren. :P Wel eerst anderlecht inhalen dan :)

Brugge :D

Go with the snow!

Een voetbaltopic, dat ontbrak hier nog… ;)
Ik ben zelf Anderlecht supporter, dat maakt dat we stilaan van elke topclub wel iemand hebben hier.

Laat die play offs maar snel beginnen, zodat we eindelijk kunnen laten zien dat die in feite overbodig zijn ;)

En nog iets: ik heb helemaal niks tegen supporters van andere clubs hoor. Ik ben een pro-supporter, geen anti-anderen supporter :)

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Ajax supporter hier… Al sinds mijn geboorte!

De laatste jaren ook een seizoenkaart van GAE in Deventer. Lekker dichtbij en op vrijdagavond een potje bier drinken en voetbal kijken…

Ik ben Ajax supporter. Ik kijk alle wedstrijden thuis op de bank :)

Waarom.

Nou, omdat we op Wintersporters.nl zitten, ben ik voor deze:

http://youtu.be/gfz5OqtBAts

Serfaus

AFC Ajax natuurlijk. Seizoenskaarthouder Vak 128

One life. Live it.

Sinds jaar en dag al voetbalsupporter van Willem II uit Tilburg. Helaas is het de laatste 5 jaar erg bergafwaarts gegaan, met degradatie als gevolg.

Hopelijk kunnen we vanaf volgend seizoen werken aan de promotie terug naar de Eredivisie (waar we thuis horen).

Hup Willem II

Ook sluit me aan bij de bestaande AJAX reacties!!

Heerlijk seizoenseinde ook weer om naar uit te kijken…;-)

If you snooze, you loose!

Haha martijnski krijgt het moeilijk hier :p

Seizoenkaarthouder NAC Breda. Geen kampioen voetballen, maar wel kampioen bierconsumpties in de eredivisie.

MAND!

Ik heb al een 15-tal jaar een abonnement op Anderlecht.

Anderlecht en Ajax blijven de grootste, ook op dit forum :-)

Laat de play-offs maar beginnen!

Eventjes de CL-uitslagen van gisteren:

Apoel-Real Madrid 0-3
Benfica-Chelsea 0-1

"…" Bedoel je in Brugge dan? Ja lijkt me leuk, ik zal je leren hoe je een titel moet vieren. :P Wel eerst anderlecht inhalen dan :)

Niels op 27 mrt. 2012 21:10

Misschien beter naar Genk want dat is dichter ivm met school enzo. Na de skivakantie zal ik het eens vragen.

Misschien beter naar Genk want dat is dichter ivm met school enzo. Na de skivakantie zal ik het eens vragen.

Mathijs op 28 mrt. 2012 15:15

Ja goed :)
Heb net m’n abo voor playoffs gehaald.

Ajax natuurlijk! In buiteland Real Madrid en Fc Messi (de rest van Barca is echt verschrikkelijk) :D

Serfaus, Fiss, Ladis en Doppelmayr-fan

Ajax natuurlijk! In buiteland Real Madrid en Fc Messi (de rest van Barca is echt verschrikkelijk) :D

Thijmen op 28 mrt. 2012 15:50

Oh ja, in het buitenland ben ik ook Barca-fan. Real Madrid vind ik slecht.

Haha Martijnski krijgt het moeilijk hier :p

Niels op 28 mrt. 2012 12:50

Haha, daar heb je gelijk in Niels :(

Feyenoord is m’n club. In hart en nieren. Iets wat nooit meer weggaat en waar ik trots op ben. Heb een tattoo van John de Wolf én de Kuip op m’n rug…:)

De laatste jaren ben ik niet echt verwend geweest. Dit seizoen gaat echter boven verwachting. Ik ben dan ook nu al trots op de prestaties van deze selectie en wie weet waar we nog gaan eindigen…

Nac Breda, seizoenskaart voor B-side.
Geen kampioenen, maar wel veel sfeer in t stadion. (Bijna net veel als vroeger in de Beatrixstraat…)
En verder wat Yo-han zegt…

Daarnaast eredivisie live voor alle toppers en uitwedstrijden van Nac.

Moet helaas de wedstrijden van dit weekend missen want dan zit ik in Sankt Anton am Arlberg.

Heel naar!

@Ton,
Wat vervelend zeg…

Ik zelf ben al sinds klein Feyenoord fan. Helaas is het nogal een eind reizen naar t stadion (toch een 140 km) en om telkens het OV te pakken is niet te betalen. Ik probeer zo af en toe een wedstrijdje mee te pakken, hopelijk volgende maand weer!

Let it snow

Eventjes de CL-uitslagen van gisteren:

Apoel-Real Madrid 0-3
Benfica-Chelsea 0-1

Mathijs op 28 mrt. 2012 15:15

Heb Benfica-Chelsea gezien, Benfica verdiende minstens een gelijkspel.

Vanavond is er:

Marseille- Bayern München (Telenet)
AC Milan - FC Barcelona (2BE/Nederland 3)

Ajax supporter hier… Al sinds mijn geboorte!

De laatste jaren ook een seizoenkaart van GAE in Deventer. Lekker dichtbij en op vrijdagavond een potje bier drinken en voetbal kijken…

Harm op 28 mrt. 2012 06:37

mooie combi, GAE ga ik ook nog wel eens heen, vrienden van me hebben een aantal kaarten, mn pa heb 2 business seats maar t voetbal is nooit zo denderend…

zelf ga ik liever naar amsterdam :)

Addict.

Seizoenskaart VVV-Venlo. Lekker ongeorganiseerd staan in dit stadionnetje. Stoeltjes zijn daardoor lang niet altijd bezet.

In de Koel vaak geen standaardoverwinningen of goed voetbal maar spanning maakt veel goed.

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Marseille-Bayern München 0-2
AC Milan-Barcelona 0-0

Dat wordt spannend volgende week in Camp Nou (na het skiën) :)

Het is volgende week. Barcelona-AC Milan is begonnen :)

2 penalty’s; zo kan ik het ook :)

Plaats een reactie