Alternatief voor Rossignol React RX

Ha allemaal,

Na een paar jaar mee te lezen op het forum, heb ik nu een vraag waar jullie mij hopelijk mee kunnen helpen. Ik ski nu 5 jaar, gemiddeld ruim een week per jaar. Verder ben ik een man van 1.78 en 74kg, kom ik blauwe pistes goed af en gaat rood steeds beter. Ieder jaar heb ik les genomen en ik vind het skiën op techniek en mooie bochten maken leuker dan skiën op snelheid.

Afgelopen week zijn wij wezen skiën en daar heb ik de Rossignol React RX van 162cm gehad. Deze ski’s bevielen mij erg goed, maar helaas kon ik ze niet overnemen van de verhuurder. Hij gaf het advies om even verder te kijken, omdat de RX een ‘verhuurski’ is en dat er ook vergelijkbare consumentenvarianten van Rossignol zijn.
Nu heb ik dit geprobeerd uit te zoeken op internet, maar ik kom er niet helemaal uit. Weet iemand welke variant het beste vergelijkbaar is met de RX? Of vergelijkbare ski’s van andere merken die ik eens zou moeten proberen?

Tsja, als je deze prettig vond: https://www.skizaak.nl/product/rossignol-react-rx/

Leverbaar ion jouw lengte en voor een leuke prijs lijkt me.

Edwin van Riel

Plaats een reactie