TOPSkibotten TECHNICA NIEUW !!Mach1 LV 130 TD Ski boots - 27.5,Men,Orange

1x 1uur in indoor ski mee geskied … ze zijn te klein !

Deze Skibotten zijn het beste wat er bestaat. Ik had ze online gekocht in een winkel in Frankrijk (omdat ze daar nog te vinden waren). Jammergenoeg 1 maat te klein.

Zijn dus in perfecte staat nog in de doos.

Lieven0303@gmail.com

MAAT 27.5

null
null
null

Niet dat ik je je verkoop niet gun, maar ik gun je nog meer goede botten! Al eens geprobeerd naar een goede bootfitter met deze te gaan, sommigen kunnen echt mirakels en afhankelijk van waar ze te klein zijn, is er echt veel mogelijk met freezen en uitduwen van de schaal.

Hallo,
bedankt voor je reactie… Ze zijn echt maar echt stuk te klein voor me…
Ik gebruik simpelweg terug mijn oude botten ;-)

Deze schoenen zijn perfect te bootfitten. Een maat overbruggen kan echt probleemloos. Bovendien is een uur skien bij lange na niet genoeg om ze in te breken. Dat duurt minimaal een paar dagen voordat het allemaal een beetje lekker zit.

Maar goed, laat iemand anders er dan maar blij van worden.

Ja ook hier dezelfde ervaring wbt kleine schoenen en bootfitten. Zou het toch proberen.

Ik kan mij met mijn vorige skischoenen (ook Technica’s) herinneren dat ik er de eerste tijd echt enorme pijn in had, ze moesten echt gaan zetten. Toen wist ik nog niet van bootfitting haha. Maar na verloop van tijd gingen ze steeds beter zitten.

Mijn huidige skischoenen via bootfitter ook een maat kleiner gekocht dan ‘normaal’, en zitten fantastisch.

Hallo,
bedankt voor je reactie… Ze zijn echt maar echt stuk te klein voor me…
Ik gebruik simpelweg terug mijn oude botten ;-)

lieven0303 op 30 jan 2024 09:26

Mijn normale schoetmaat is een 30.5 mondo, mijn skibotten zijn een 28.5 mondo (maar wel aan alle kanten gefreest en uitgeduwd). Om maar te zeggen dat er erg veel mogelijk is.

Ik zou het op zijn minst navragen bij een bootfitter. Anders best zonde als ze zo goed zijn.

Plaats een reactie