Was jij dat? In de mist naar de verbindingspiste in Willingen.

Hoi! Op vrijdag 12 januari stapten jij en ik als enige net voor liftsluitingstijd in de K1-stoeltjeslift in en praatten gezellig zonder op smartphone(s) te kijken, Boven aangekomen was het al de hele dag extreem mistig. Omdat jij het (net als ik) heel moeilijk vond om alles goed te zien, vroeg jij mij voor de zekerheid de weg naar de verbindingspad naar de piste onder de kabinegondels, omdat jij ook juist daar wilde afdalen. Je hebt mij op de piste gevolgd tot bij het dalstation van de kabinelift. Daar hebben we kort nog gekletst. Jij was samen met jouw vader en jouw broer, die nog beneden aan moesten komen. Jouw gezellige, totaal niet verlegen, houding sprak mij zeer aan. Zien we elkaar misschien nog in de toekomst of gaan we samen misschien wel een dag samen wintersporten? Groet, Jan.

Is dit Wintersport.nl Hartkloppingen (geïnspireerd door het NS magazine van vroeger)?

Succes in ieder geval 👍

Zo te horen vond iemand het in ieder geval ontzettend leuk. De manier van schrijven vind ik ook wel leuk eerlijk gezegd. Succes ermee

Ja ik!

null

Het was erg mistig hè?

Ja ik!

null

Het was erg mistig hè?

DrPhil op 14 jan 2024 18:12

Die Ferrari en privé helikopter maken dat je er best lekker uitziet. ❤️
Spijtig dat ik al getrouwd ben en dit geen 3e keer van plan ben maar TS kan er maar een zaakje mee doen. 🤷‍♂️

Succes!

Bla, bla, bla.

Plaats een reactie