Kamergenoten gezocht voor moeder en zoon(9 jaar)2e week voorjaarsvakantie 16-26 februari

Hallo,

Wij zijn een moeder(48) en zoon(9 jaar) en willen graag met 2 anderen een apt. delen. (Liefst met een vrouw met kind van ca.8-12 jaar). Wij willen graag per bus reizen naar Frankrijk of Oostenrijk. Familiepret! Wandelen, skiën, sleeën, rodelen. Mooie herinneringen maken:)

Mijn zoon gaat voor de 2e keer skiën en het plan is dat hij elke ochtend op les gaat en 's middags met mij(of ons;) de berg mee op gaat(groen/blauw). Of als jullie je eigen gang willen gaan ook helemaal prima natuurlijk!

Ik heb zelf een aantal jaar ski ervaring en ben een rood/blauw/groene skiër😇 Het hoeft voor mij allemaal niet meer zo hard en steil;) Als mijn zoon dan les heeft, ga ik ook skiën.

Interesse? Zie een berichtje graag tegemoet.
2e week voorjaarsvakantie 2024

Hoi,
Zit jij ook in de facebookgroepen Wintersport voor alleenstaande ouders en Eenouder; vakanties en andere initiatieven?
Daar zitten meer alleenreizende ouders dan hier op t forum.
Via daar heb ik inmiddels een groep waar we mee naar Saalbach gaan. helaas zit dat hotel al vol maar ik weet dat er nog meer zoekende waren.
Succes!

Hoi Suzanna,
Gelijk lid geworden op FB.
Eenoudervakanties zijn mij ook bekend, maar ligt buiten het budget;)
Bedankt voor je reactie en goede tips!

Veel plezier in Saalbach.
Groeten,

Sylvie

Plaats een reactie