Senioren skiën (bijna) gratis

Na een week (3Vallées) begin januari wil ik in en/of rond maart weer naar de Franse Alpen. Ik ga liever niet alleen skiën, dus ben ik op zoek naar gezelschap. Mijn (bespreekbare) voorkeuren zijn: Appartement of chalet, eigen vervoer of ski-bus, buiten het hoogseizoen. 's Morgens samen ontbijt, overdag kilometers maken, 's avonds zelf koken, samen eten en gezelligheid. Ik heb riant vervoer (camper) met ruimte voor 4 personen + veel bagage en alle comfort.

We zijn nu met twee en zoeken nog uitbreiding tot een groep van 4 å 10 personen van diverse aard, geslacht en leeftijd. iedereen met een sportieve en sociale inslag, die jong van geest is en op ski’s uit de voeten kan. is welkom. We gaan door met de organisatie en heten meer kandidaten welkom.

Senioren skiën (bijna) gratis en zijn van harte welkom. Zelf ben ik 75, heb een voorkeur voor Les3Vallées, maar elders in de Frans Alpen zou ook prima zijn. Ik ben zeer geoefend, maar liefst ski ik blauw en bij mooi weer ook wel rood. De tijd van zwart ligt inmiddels achter me. Het tempo mag, bij goed zicht, stevig zijn

(Reageren met een PB biedt de mogelijkheid om meer informatie uit te wisselen.)

Groet, Huub.

Huub

Mijn nieuwe ski-maat heeft inmiddels een chatgroep gesticht op Signal. Als je Signal installeert, het veilige alternatief voor Whatsapp, kun je meedoen. https://signal.org/nl/

Groet, Huub.

Huub

Na een week (3Vallées) begin januari wil ik in en/of rond maart weer naar de Franse Alpen. Ik ga liever niet alleen skiën, dus ben ik op zoek naar gezelschap. Mijn (bespreekbare) voorkeuren zijn: Appartement of chalet, eigen vervoer of ski-bus, buiten het hoogseizoen. 's Morgens samen ontbijt, overdag kilometers maken, 's avonds zelf koken, samen eten en gezelligheid. Ik heb riant vervoer (camper) met ruimte voor 4 personen + veel bagage en alle comfort.

We zijn nu met twee en zoeken nog uitbreiding tot een groep van 4 å 10 personen van diverse aard, geslacht en leeftijd. iedereen met een sportieve en sociale inslag, die jong van geest is en op ski’s uit de voeten kan. is welkom. We gaan door met de organisatie en heten meer kandidaten welkom.

Senioren skiën (bijna) gratis en zijn van harte welkom. Zelf ben ik 75, heb een voorkeur voor Les3Vallées, maar elders in de Frans Alpen zou ook prima zijn. Ik ben zeer geoefend, maar liefst ski ik blauw en bij mooi weer ook wel rood. De tijd van zwart ligt inmiddels achter me. Het tempo mag, bij goed zicht, stevig zijn

(Reageren met een PB biedt de mogelijkheid om meer informatie uit te wisselen.)

Groet, Huub.

Belleman op 17 dec 2023 10:10

In maart wil ik ook gaan skiën maar be alleen. Dus wie nog meer.

Maart is goed idee. Wil ik ook skiën.

In maart wil ik ook voordelig gaan skiën, leuk om dit met nieuwe mensen te doen.

Goedemorgen,
Mijn echte naam is Edward en ook ik heb gisteren al even telefonisch contact ge had met Huub.
Ik ben (dus ;-) man van 61 jaar, middelmatig skier maar voldoende om te genieten van blauwe en soms rode pistes en niet huiverig om snelheid te maken.
Ben niet de hele dag op de piste, meestal 1 ochtend en 1 middag sessie en dan lunchen en even relaxen in (of om) het verblijf. Ik hoop te passen in de visie van Huub en anderen die serieus geïnteresseerd zijn. Heb ook een account aangemaakt op Signal.
Ben, ook vanuit mijn werk, gewend met minder of onbekende mensen om te gaan.

Vrolijke kerstwensen van Edward !

Inmiddels zijn bestemming (Les2Alpes) en data (9-16 maart) vastgelegd. De groep bestaat op dit moment uit 4 personen, dus versterking is zeker mogelijk. Neem maar contact via een PB.

Huub

Plaats een reactie