Kerstboom-gondel

Jaja, ik kon het echt niet laten liggen.
Zeg zelf… zijn ze leuk?

null

It is an amazing world

Ha, leuk!

Bla, bla, bla.

Wij hangen altijd Jägerndorfer gondels in onze boom. Naast kerstballen en lichtjes zijn gondels toch ook wel een must in een kerstboom van wintersporters 😁

There is no bad snow, only bad skiers!

Leuk! Wij zetten alleen al jaren geen kerstboom neer. We gaan dan namelijk… skiën :-)

Wij hangen altijd Jägerndorfer gondels in onze boom. Naast kerstballen en lichtjes zijn gondels toch ook wel een must in een kerstboom van wintersporters 😁

Seppe_S op 08 dec 2023 11:38

Die jaëgerndorfer gondels en stoeltjes zijn erg mooi. Had eens gekeken voor de kabelbaan met middenstation, behalve de prijs van 340e vond ik de ruimte die je ervoor nodig hebt ook wat te gortig voor in mijn woonkamer.

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Deze heb ik hangen: https://www.christmastimeuk.com/p//category/022-33927-LB/…

Bennie op 08 dec 2023 08:41

Gek, ik lees bijna automatisch ‘Christmas Meuk’

Life is what happens while you were checking your phone

Wij hangen altijd Jägerndorfer gondels in onze boom. Naast kerstballen en lichtjes zijn gondels toch ook wel een must in een kerstboom van wintersporters 😁

Seppe_S op 08 dec 2023 11:38

Die jaëgerndorfer gondels en stoeltjes zijn erg mooi. Had eens gekeken voor de kabelbaan met middenstation, behalve de prijs van 340e vond ik de ruimte die je ervoor nodig hebt ook wat te gortig voor in mijn woonkamer.

Snowball op 08 dec 2023 12:10

Ben bang dat het hier nog weleens in huis komt. Voorlopig wordt het geloof ik alleen nog door de prijs tegen gehouden. Wat ik van het innemen van de ruimte vind, wordt niet relevant gevonden 😅

Met skiën kom je echt tot rust.

Wij hangen altijd Jägerndorfer gondels in onze boom. Naast kerstballen en lichtjes zijn gondels toch ook wel een must in een kerstboom van wintersporters 😁

Seppe_S op 08 dec 2023 11:38

Die jaëgerndorfer gondels en stoeltjes zijn erg mooi. Had eens gekeken voor de kabelbaan met middenstation, behalve de prijs van 340e vond ik de ruimte die je ervoor nodig hebt ook wat te gortig voor in mijn woonkamer.

Snowball op 08 dec 2023 12:10

Ben bang dat het hier nog weleens in huis komt. Voorlopig wordt het geloof ik alleen nog door de prijs tegen gehouden. Wat ik van het innemen van de ruimte vind, wordt niet relevant gevonden 😅

Tiny-M op 08 dec 2023 14:18

Ik was al begonnen met attributen te sparen voor een piste eronder…

null

Dus wie weet komt het de komende jaren hier ook nog wel. 😁
Een boom zetten gaat niet meer doordat èèn van die tijgers hier alles wat ook maar groen is en op een plant lijkt meent op te moeten eten. Ook al is het een kunstboom. 🤷‍♂️

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Zijn dat die van lego? Die is hier dus ook al in huis geslopen.

Hahaha en wij zullen wel niet de enige zijn. Of de enige die er openlijk voor uit komen… 🤪
Ja lego technics 42148
Er is ook nog een ander model met een sneeuwkanon achterop 😊

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Deze heb ik hangen: https://www.christmastimeuk.com/p//category/022-33927-LB/…

Bennie op 08 dec 2023 01:41

Ik las de website eerst als: “ Christmas- meuk”. ;-)

Hahaha en wij zullen wel niet de enige zijn. Of de enige die er openlijk voor uit komen… 🤪
Ja lego technics 42148
Er is ook nog een ander model met een sneeuwkanon achterop 😊

Snowball op 08 dec 2023 09:37

Bedankt! Leuk cadeau voor mijn vrouw, die is nogal nostalgisch van technisch Lego!

Hahaha en wij zullen wel niet de enige zijn. Of de enige die er openlijk voor uit komen… 🤪
Ja lego technics 42148
Er is ook nog een ander model met een sneeuwkanon achterop 😊

Snowball op 08 dec 2023 09:37

Bedankt! Leuk cadeau voor mijn vrouw, die is nogal nostalgisch van technisch Lego!

Slim op 08 dec 2023 17:54

Die andere pistenbully is overigens van lego city 60222

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Ssstt, straks komt die ook hier in huis…

Zo is hier al een piste bully onder de kerstboom gekropen……

null

*bericht bewerkt door Reussie op 08 dec 2023 18:28

Let's go ski!

Hahaha ook een hele mooie.
Maar te groot voor mijn bedoelingen. Anders klopt de verhouding tot de toekomstige lift niet. 🙄

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

null

Van de sint ❤️

Plaats een reactie