Fantastisch dagje winterberg

Dit onderwerp gaat over de bestemming Winterberg

Vooral genoten van de nog niet geprepareerde pistes. Sneeuw was perfect, gezelschap (onder wie @piefke) ook!

null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null

*bericht bewerkt door evr66 op 03 dec 2023 16:45

Edwin van Riel

Wat een genot!!

Hier nog 2 weken wachten!

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

Ziet er top en gezellig uit. Beetje jaloers hoor 😉

Lekker Edwin!

Prachtbeelden!

Gang is alles

Lekker hoor heren en dame. Ik was er vanochtend ook een uurtje. Had alleen nog zieke kids in huisje zitten dus kon niet te lang. Het was een mooi winterland!

null
null
null
null

Het was een super geslaagde dag vandaag Edwin🤩
Heerlijk in het witte goud gespeeld!☃️

null
null
null
null
null
null
null

En nu op naar de schnitzel😋

LA NORMA😍☃️

Heerlijk!!!

null

Edwin van Riel

@Piefke wat kijk je bedenkelijk

null

Prima schnitzel!😋 Dat tentje heeft Edwin goed gevonden🥳☃️

LA NORMA😍☃️

@Piefke wat kijk je bedenkelijk

Tiny-M op 03 dec 2023 21:17

Het ging erover of we volgende week nog een dag Winterberg konden doen of niet vanwege dooi en regen… Maar zo’n dag als vandaag komt voorlopig niet meer☃️

LA NORMA😍☃️

Ik en die baard gaan hoor!

Wat een heerlijke dag moeten jullie gehad hebben!

Thank God summer is over!

Heerlijk! Jaloersmakend gewoon!

Maar van harte gegund hoor

Vooral genoten van de nog niet geprepareerde pistes. Sneeuw was perfect, gezelschap (onder wie @piefke) ook!

null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null

evr66 op 03 dec 2023 16:45

Mooie plaatjes Edwin!
Lijkt op jouw foto’s heel rustig op de pistes… Omstandigheden waren wel prima dit weekend! Benieuwd naar de ontwikkelingen komende week en volgend weekend.

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

wat een foto’s ;-) Machtig!

Prachtige foto’ s, jullie hebben je goed vermaakt zo te zien, ik moet ñog een weekje wachten. 😁⛷️⛷️❄️

Dienten Die Alte schule

@nick we hebben de drukte zo veel mogelijk ontlopen, grotendeels ongeprepareerd kunnen skiën

Edwin van Riel

Zelfs liften werden “ontlopen” en we gingen dan maar gesloten pistes omhoog lopen…
iets in de trant van “omdat het kon”🫣😂🤣

LA NORMA😍☃️
LA NORMA😍☃️

Lekker hoor. Ik kan niet wachten.
Hoe zit dat met afdalen op gesloten pistes? Ik lees hier altijd de waarschuwingen en commentaren dat dat not done is en gevaarlijk.
Is die waarschuwing alleen voor de alpen voorbehouden maar in Winterberg niet ofzo?

*bericht bewerkt door Snowball op 04 dec 2023 06:38

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Lekker hoor. Ik kan niet wachten.
Hoe zit dat met afdalen op gesloten pistes? Ik lees hier altijd de waarschuwingen en commentaren dat dat not done is en gevaarlijk.
Is die waarschuwing alleen voor de alpen voorbehouden maar in Winterberg niet ofzo?

Snowball op 04 dec 2023 06:35

Dat is in principe in Winterberg hetzelfde. Benader daarom een afgesloten piste als off-piste en let heel goed op waarschuwingen vanwege bv piste-preparatie. Voordeel van Winterberg is wel dat de pistes korter en overzichtelijker zijn waardoor je dit soort dingen beter in de gaten kunt houden.

Edwin van Riel

Het is natuurlijk wel lekker om door die verse sneeuw te gaan. Maar voor woensdag zal der wel geen vers spoor meer over zijn. 🙈

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

null

Prima schnitzel!😋 Dat tentje heeft Edwin goed gevonden🥳☃️

Piefke op 03 dec 2023 21:54

En over welk tentje hebben we het dan? :-)

Het is natuurlijk wel lekker om door die verse sneeuw te gaan. Maar voor woensdag zal der wel geen vers spoor meer over zijn. 🙈

Snowball op 04 dec 2023 08:44

Vannacht is er al weer ruim 5cm vers gevallen en ook de komende dagen staat er nog flink wat verse sneeuw op de kaarten, daar zou ik me dus niet te druk om maken.

Born to Ride

Zelfs liften werden “ontlopen” en we gingen dan maar gesloten pistes omhoog lopen…
iets in de trant van “omdat het kon”🫣😂🤣

Piefke op 04 dec 2023 00:25

Sparen voor vellen jij makker, maar t was een top dag kerel, je hebt je kranig geweerd hoor!!

Edwin van Riel

null

Prima schnitzel!😋 Dat tentje heeft Edwin goed gevonden🥳☃️

Piefke op 03 dec 2023 21:54

En over welk tentje hebben we het dan? :-)

leo2 op 04 dec 2023 08:47

Kaldenkirchen, steak house rustics, aanrader voor iedereen die om en nabij langs Venlo naar huis rijdt. Wel even tel reserveren, vaak vol.
https://maps.app.goo.gl/FVPuwr6VsHtLLaV26?g_st=ic

*bericht bewerkt door evr66 op 04 dec 2023 09:06

Edwin van Riel

Het is natuurlijk wel lekker om door die verse sneeuw te gaan. Maar voor woensdag zal der wel geen vers spoor meer over zijn. 🙈

Snowball op 04 dec 2023 08:44

Afwachten maar wat neerslag en temp gaan doen van de week. Dit soort dingen is altijd last-minute. Afwachten en snel schakelen bij goede omstandigheden

*bericht bewerkt door evr66 op 04 dec 2023 09:16

Edwin van Riel

Een kleine toegift

null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null

Edwin van Riel

Plaats een reactie