Reisgenoot 2024

Hallo, ik ben op zoek naar een reisgenoot (v) die graag meegaat om te skiën volgend jaar. Periode feb/maart, gebied: overal waar genoeg sneeuw ligt en je aardig wat km 's kan maken. Vervoer: vliegtuig. Helaas is het vaste maatje afgehaakt vanwege leeftijd en nu ben ik dus op zoek naar iemand die ook aardig wat ski ervaring heeft, en het gezellig vindt om samen te skien, luchen, diner etc. Ik ben zelf een vrouw van 67, en ski al zo’n 40 jaar. Ik hoor het graag! Groetjes

*bericht bewerkt door Skima op 12 sep 2023 21:17

hallo skima,

ik word 58, zo’n 35 jr ski ervaring, wil graag km’s maken, wellicht kunnen we eens kijken of het past met 2-en te gaan?
ik hoef niet perse met vliegtuig, kost ook veel tijd… ik heb auto met winterbanden enz,

grt

cato

Hallo @Skima ik organiseer een weekje in januari, misschien vindt je het leuk om je aan te sluiten. zie mijn topic https://www.wintersport.nl/forum/topic/529945
Sportieve groet,
Elly

Dienten Die Alte schule

Hallo Skima en Cato,

Ik heb in Val Thorens een aardig appartement gehuurd aan de piste. Drie slaapkamers met ieder eigen badkamer. Open haard, gebrui van sauna en zwembad. Wij zijn begin zestig en skiën al ruim 40 jaar. Sportief en enthousiast. Eigen vervoer samen koken , lezen spelletjes plezier staat voorop.
Hartelijke groet, Sylvia

Hallo allemaal, bedankt voor de reacties!
Ik ben inmiddels voorzien van een reisgenootje via deze site en wij gaan in februari op reis.
Groetjes!

*bericht bewerkt door Skima op 09 jan 2024 16:18

Plaats een reactie