Single vrouw gezocht om samen weekje te skiën

Zou heel graag een weekje gaan skiën met een toffe vrouwelijke single. Periode of locatie speelt geen rol.
Interesse? Stuur gerust je vragen of voorstellen :-)
Groetjes, Yves

Single reis geen betere optie?

O weken lid…. misschien een andere website proberen?

O weken lid…. misschien een andere website proberen?

Nemrah op 13 feb 2023 10:41

Inderdaad … Lijkt me eerder aangewezen

Bedankt voor jullie reacties. Ik zocht op singlereizen in België maar deze zitten allemaal vol en zijn ook aan de dure kant. Ik hoopte via dit forum gelijkgezinde(n) te vinden om een leuke skiweek mee te beleven…
Fijne dag :-)
Groetjes, Yves

Gebeurt toch wel vaker hier. Moet je minimaal x weken lid zijn om hier een vakantiemaatje te vinden? Nee.

de 2e post verschaft wat meer duidelijkheid… succes in elk geval!

Mr Yves een toffe vrouwelijke single gezocht.
Wie wil dat nou niet 😂
Ga je haar leren skiën @Yves-(B)1958 😄😄
Hoe jong mag ze zijn 20 40 60 70

Bedankt voor jullie reacties. Ik zocht op singlereizen in België maar deze zitten allemaal vol en zijn ook aan de dure kant. Ik hoopte via dit forum gelijkgezinde(n) te vinden om een leuke skiweek mee te beleven…
Fijne dag :-)
Groetjes, Yves

Yves_(B)1958 op 13 feb 2023 11:15

Succes! Laat die zuurpruimen maar lekker.

Edwin van Riel

Yves had in zijn openingspost wellicht iets meer mogen toelichten. Is ook handig voor potentiele serieuze geinteresseerden. Beetje kort door de bocht waardoor bovenstaande reacties komen. Bij mij passeerden ze ook in mijn gedachten.
Maar iets meer respect en opbouwende ‘kritiek’ zou hier beter op zijn plaats zijn.
Succes Yves!

Beetje kort door de bocht

Folski op 13 feb 2023 12:20

De meeste skiërs zijn soms kort door de bocht.

Aftellen maar!

O weken lid…. misschien een andere website proberen?

Nemrah op 13 feb 2023 10:41

(Reactie even weggehaald, niet meer van toepassing)

*bericht bewerkt door Rebeccadekker882 op 13 feb 2023 16:52

Ik begrijp de reacties hier wel, Yves, waarvan ik aan neem aangezien de naam, dat het een man is. Hij vraagt om een toffe vrouwelijke single om een week te skiën. Dit klinkt in mijn oren nl ook meer als een zoektocht naar een vrouw. Want waarom staat er niet een gezellig iemand m/v met of zonder partner of wat ook, om mee te gaan voor een gezellige week? Dus wat Folski zegt iets meer info zou meer duidelijkheid geven. Man/vrouw, gender neutraal, leeftijd, eigen kamer etc. kijkend naar de naam zal Yves 64 zijn?
Maar veel succes met het zoeken en een fijne reis

Dienten Die Alte schule

Wat meer uitleg…

Sinds mijn scheiding in 2011 ging ik met m’n kids of met collega’s op (ski-)reis.
Nu ik niet meer werk en de kinderen hun eigen leven hebben ben ik genoodzaakt om andere oplossingen te zoeken omdat ik niet graag alleen ga skiën.
Na meerdere zoektochten naar skivakanties op allerlei sites voor singles (al maanden volzet of te duur - vanaf 1350 euro bv) probeer ik nu uiteindelijk hier een leuke reispartner te vinden die ook graag gaat skiën. Als die single is zoals ik, leidt dit niet tot mogelijke spanning met partners. En mocht er een relatie uit voortvloeien, waarom niet? Btw, de single organisaties hebben als doel om vakanties aan te bieden aan “éénbeslissers” zoals ze “ons” noemen, een match is een kers op de taart maar geen must.
Mochten meerdere singles zich aanbieden (vrouwen en mannen) kunnen we er misschien een leuke groepsreis van maken voor 50±ers?

Als ik m’n geboortejaar vermeld is dat inderdaad om transparante redenen. Skiënde dames met interesse mogen dus gerust reageren, andere opbouwende reacties zijn tevens welkom.

Hopelijk zijn hiermede m’n intenties wat duidelijker…
Hartelijke groet en nog veel skiplezier aan allen!

Yves

Mr Yves een toffe vrouwelijke single gezocht.
Wie wil dat nou niet 😂

Hooykaas op 13 feb 2023 11:36

Ik! Ik ben content met mijn madame.
En wat dan nog? Ik vind het alleszins een toffe manier om een potentiële partner te vinden, een lange date van een weekje waarbij je een toffe activiteit doet, skiën. Kan natuurlijk tegenvallen en dan is het beuh…

PS: Yves, mag het ook een niet-single zijn in een poly relatie, want dan ken ik wel een vriendin die wel eens wil op wintersport gaan, maar haar partner wil niet.

Wie niet waagt, blijft maagd.
Ik hier al veel stommere vragen gelezen: weerbericht over 2 weken, dalafdaling nog te doen over 2 maanden, …
Succes Yves

Mr Yves een toffe vrouwelijke single gezocht.
Wie wil dat nou niet 😂
Ga je haar leren skiën @Yves-(B)1958 😄😄
Hoe jong mag ze zijn 20 40 60 70

Hooykaas op 13 feb 2023 11:36

Ja, leeftijd is slechts een getal (mits jonger natuurlijk!).
Vooruit dan.
Neuh.
No way!

Zo zie je maar weer.
Je moet niet te duidelijk zijn in je eerste post; dan waren er waarschijnlijk bijna geen reacties geweest :-)

Succes Yves en veel plezier!

P.S. Je kunt natuurlijk ook prima iemand treffen tijdens het skiën (of aan de bar na het skiën).

Totales Vollidiot

Het was maar een grapje hoor 👍
Inmiddels heb ik met Yves een paar maal contact gehad via PM.
Lijkt me een bijzonder aardige positieve man.
Dus dat komt vroeg of laat goed.
Succes @Yves_(B)1958

Beste allen :-)
Na een dag over en weer schrijven kan ik met stijgend enthousiasme meedelen dat ik me - na een stroef begin- gesteund en begrepen voel. Ik leerde intussen dat het inderdaad beter is een onderbouwde vraag te formuleren om verwarring te vermijden.
Na m’n verduidelijking groeiden de sympathie en de positieve feedback zienderogen. Het leidde tot aangename (privé-)gesprekken waarbij weer bevestigd werd dat skiërs toffe peren zijn. Ik zou zo met een paar van deze contacten de latten aanbinden en genieten van afdalingen, obstler en lachen tot onze kaken pijn doen!
Wat het resultaat van m’n verzoekje zelf betreft, is er (in minder dan 24 uur!) al sprake van een potentiële kandidate.
Dus was het niet zo mis om op deze site (en vooral vandaag!) een single vrouw te zoeken om mee te gaan skiën (en meer indien affiniteiten !-))
Intussen kriebelt de microbe dat ik stilaan een plekje ga uitzoeken om eind deze maand naartoe te trekken, met of zonder skimaatje. Zoals gesuggereerd werd, ter plaatse is het ook mogelijk om fijne en aangename mensen te leren kennen.
Dan laat ik jullie voor nu (in gedachten) korte of lange bochten aansnijden en wens jullie een schitterende, warme en leuke dag toe! Tot later voor meer nieuws :-)
Groetjes,
Yves

Tinder installeren. Ook uitermate geschikt voor wanneer je in de sneeuw bent. Wel even een paar dagen daarvoor al je locatie wijzigen naar de plek van bestemming.

Tinder installeren. Ook uitermate geschikt voor wanneer je in de sneeuw bent. Wel even een paar dagen daarvoor al je locatie wijzigen naar de plek van bestemming.

DSvier op 14 feb 2023 13:03

U hebt dit van een vriend gehoord…? 😁

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Wat het resultaat van m’n verzoekje zelf betreft, is er (in minder dan 24 uur!) al sprake van een potentiële kandidate.

Yves_(B)1958 op 14 feb 2023 12:47

Hee, hoe leuk! Veel plezier allebei!

Ik wil nu niet op de zaken vooruitlopen maar gesteld dat er ooit een huwelijk van komt, worden we dan met zijn allen uitgenodigd? :-)

Bla, bla, bla.

Amaai zeg, wat heeft dit item succes, vergeleken met andere. Daarom doe ik maar even mee: ik ben wel geen vrouw, maar na nog geen drie dagen opnieuw thuis van een schitterende skiweek in Oostenrijk, onder een staalblauwe hemel, zonder ook maar het kleinste zuchtje wind, ga ik zowat kapot van de heimwee naar de latten. Het is zo erg dat normaal functioneren echt moeilijk is. Zo kwam ik dus op dit forum terecht, zoekend naar nog een (klein) weekje van hetzelfde. Voilà, dat is er bij deze dan even uit ☺

Inderdaad Luc, het lijkt wel of hier een sociaal experiment gestart is :-) Het zou zo tot een nieuw programma “Blind Geskied” kunnen leiden… Blij dat jij alvast een heerlijke skiweek had, daarmee groeit ook mijn goesting nog meer!
Dit topic geniet inderdaad nogal wat reacties (gelukkig voor mij!), meestal van mannen. Met goede bedoelingen, met grappige suggesties of met bedenkingen recht uit het hart (blijf ik hopen). Niet dat ik direct een tsunami aan kandidates verwachtte, maar het blijft heel stil op het vrouwelijk front; zeker als ik hoor hoeveel fervente skiesters er zouden zijn… Ik volg met spanning de reacties in de komende uren, dagen… @Bart : het is een verleidelijk idee om bij een gelukkige afloop een après-ski party te geven! Hou dit forum de komende maanden dus in de gaten !-)
O ja… Tinder, als “last resort solution” is niet echt aan de orde omdat ik niet hopeloos “op jacht ben”, ook al geef ik misschien die indruk bij sommigen. Ik hou meer van een nieuwsgierig oogcontact, een leuke onverwachte babbel in de wachtrij of een interessant gesprek met tips over de lokale horecamogelijkheden om eventueel samen te (be-)proeven…
Eén ding hebben we daar alvast gemeen : zin in sneeuwpret, ambiance en goede luim!
En nu ga ik de aanbieding van Bottrop bekijken om daar een dagje te gaan inskiën :-)
Tot later,
Yves

Tinder installeren. Ook uitermate geschikt voor wanneer je in de sneeuw bent. Wel even een paar dagen daarvoor al je locatie wijzigen naar de plek van bestemming.

DSvier op 14 feb 2023 13:03

E anche installare Duolingo per imparare la lingua locale. @Yves_(B)1958 Goed zo man, veel plezier.

Wat het resultaat van m’n verzoekje zelf betreft, is er (in minder dan 24 uur!) al sprake van een potentiële kandidate.

Yves_(B)1958 op 14 feb 2023 12:47

En dat zowaar op 14 februari 👌
Leuk verhaal en succes!

Uit dank voor de vele reacties, tips en suggesties wou ik jullie een update bezorgen en deze vraag afsluiten met de uitkomst ervan.
Enkele dagen na het posten van m’n verzoek, kreeg ik een voorstel van een sympathieke MAN om iemand te vervangen die heeft afgehaakt. Na een aangename en vlotte kennismaking volgde wat over en weer geschrijf over de exacte data en reisgezellen. Het klonk gezellig en positief, zodat er concrete afspraken gemaakt werden. Gisteren werd de reis ook effectief geboekt! .
Ondanks de stroeve start, kan ik dankzij deze website dus toch binnen een maand naar “Le grand domaine” , fantastisch!
In de komende weken nog wat details regelen en een leuke vakantie is in zicht.
Tot een volgende keer !
Groetjes,
Yves

Bedankt voor je update (dat missen ‘we’ hier nog wel eens 😀) en fijne vakantie!

Veel plezier! 👍 Wel een mooi reisverslagje maken hè. 😉

Bla, bla, bla.

Leuk Yves, veel plezier samen bedankt voor je update :)

Dienten Die Alte schule

Plaats een reactie