inhoudelijke foutjes bij info over gebieden/dorpen

Is er een bepaalde plek waar inhoudelijke foutjes over gebieden en dorpen gemeld kan worden? Of is een topic openen de aangewezen route?
https://www.wintersport.nl/skigebieden/risoul-vars/bereikbaa…
Hier staat dat Vars een treinstation heeft. Dat klopt niet. Dichtsbijzijnde treinstation is Mont-Dauphin Guillestre.

En 2. Zou het een idee zijn om in de info over het gebied te vermelden dat er momenteel geen verbinding is tussen Risoul en Vars?

Is er een bepaalde plek waar inhoudelijke foutjes over gebieden en dorpen gemeld kan worden? Of is een topic openen de aangewezen route?
https://www.wintersport.nl/skigebieden/risoul-vars/bereikbaa…
Hier staat dat Vars een treinstation heeft. Dat klopt niet. Dichtsbijzijnde treinstation is Mont-Dauphin Guillestre.

En 2. Zou het een idee zijn om in de info over het gebied te vermelden dat er momenteel geen verbinding is tussen Risoul en Vars?

Boule_de_neige op 14 jan 2023 12:38

Op deze manier is op zich prima. Ik ga het aanpassen

Click. Click. Peace

Super!

Bij Kühtai staat dat kindvriendelijk is. Dat klopt absoluut niet, er is welgeteld 1 blauwe piste en een uitgebreid kinderland is er ook niet. Ik denk dat de auteur in de war was met het naastgelegen Hochoetz, dat wél kindvriendelijk is.

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

Les Sybelles heeft inmiddels zijn eerste gondel, dat zou ook aangepast kunnen worden.

Drie weken geleden: vriendin: “Kijk, een gondel!”. “Er zijn hier geen gondels, wedden om een kilozak m&m’s” hoorde ik mezelf zeggen🤣

null

Dit is ‘m ;) Wordt als het goed is over een paar jaar doorgetrokken richting het centrale punt helemaal boven in het gebied.

Torgon heeft geen dalafdaling meer.
Helaas.

De informatie over Areches klopt niet. Er staat dat het skigebied bestaat uit twee delen die verbonden zijn met een rode piste maar geen lift.
Sinds vorig jaar is er, naast een piste, wél een lift die de twee delen van het gebied met elkaar verbindt. Deze heet Télécabine du Bois; het dalstation staat in het deel van het gebied dat Le Planay heet, vlakbij de andere dalstations. Het bergstation bevindt zich op het Plateau du Cuvy, boven Areches zelf.

null

Dit is ‘m ;) Wordt als het goed is over een paar jaar doorgetrokken richting het centrale punt helemaal boven in het gebied.

paolie op 14 jan 2023 17:27

Bedankt, dat verklaart wel wat. Ik vond de korte gondel al een vreemde vervanging voor de stoeltjeslift die eigenlijk beter/sneller was.

Plaats een reactie