Berwang/lermoos 2-6 januari annuleren of niet?

Hallo,
Wij gaan met ons gezin (8,9 jaar) en ons twee (gevorderd en beginner) 2-1 tm 6-1 naar gebied Berwang/lermoos.
Het dal is groen beneden. Wat ik persoonlijk wel erg jammer vind qua beleving.
We kunnen de accommodatie annuleren tot morgen.
Nu twijfelen we wat te doen eea wordt er niet beter op qua weer/temperaturen. En de pistes??
Kan je überhaupt tegen die tijd nog skiën?
Wat is jullie advies?
Gewoon gaan of annuleren en proberen de voorjaarsvakantie te gaan door nog ergens een vrije accomodatie te zoeken?

Bedankt voor jullie reacties!!

Je hebt vrijwel nooit echt zekerheid op een wit dal. Zeker als jullie geen hele week gaan, lijkt mij de kans op een geschikte acco in de voorjaarsvakantie vrij klein. Zeker met jonge kids en een beginnende volwassene heb je niet veel nodig. Natuurlijk is het balen, dat doen wij ook (we gaan ook die week). Maar het blijft altijd een gok. Ik zou lekker gaan, je zit er al bijna!

Ik zit nu in Lermoos. Valt mij niet tegen. De voorspellingen waren vorige week ook dramatisch, gelukkig is het nu wat kouder dan voorspeld. Gisteren was de temperatuur ook hoog maar waren de omstandigheden best nog heel redelijk. Wat de komende warme dagen vanaf zaterdag met de pistes gaan doen zou ik niet weten

@ Johan E. Ik denk ook dat je in de goede week zit van de kerstvakantie. Veel plezier! De temperaturen van 14-15 graden rond de jaarwisseling baart ons ook zorgen wat dat met de pistes doet…
We kunnen nu nog gratis annuleren dus ja.
Ik heb ook geen ervaring tav de pistes en wat je kunt verwachten met deze temperaturen?

Ik denk dat ik zelf geannuleerd zou hebben indien dit nog mogelijk was. En misschien iets zoeken in of bij een gebied op hoogte of andere periode. Is persoonlijke afweging zoiets. Hoeveel waarde je hecht aan het skiën, vermaak je je ook met andere activiteiten en de financiële middelen kunnen ook meespelen. Succes met je keuze.

Plaats een reactie