Korting Snowworld

Hoi beste mensen,

Waar zijn op dit moment kortingen te krijgen voor Snowworld?
Ik zie nu alleen Hema; welke heb ik niet aan gedacht of zie ik over het hoofd?
AH laat het even afweten lijkt het.
Ben op zoek voor 2 personen.

Alvast bedankt voor de reacties,

Voor iedereen hoop ik dat de feestdagen te doen waren en een heel gelukkig nieuw jaar (ook voor de redactie) en dat we een fantastisch wintersportjaar tegemoet gaan. Allen veel sneeuwpret gewenst.

Groeten,
Arjan

Wil nu wel graag naar de sneeuw

Postcodeloterijagenda zit een bon in maar ik weet niet of die geldig is.
Hema bonnen van afgelopen najaar zijn iig niet geldig in de kerstvakantie

Postcodeloterijagenda zit een bon in maar ik weet niet of die geldig is.
Hema bonnen van afgelopen najaar zijn iig niet geldig in de kerstvakantie

SuzannaE op 26 dec 2022 21:52

Klopt wat de vakantie betreft.

Groet,
Arjan

*bericht bewerkt door ArjanX op 26 dec 2022 21:59

Wil nu wel graag naar de sneeuw

Ik heb hier afgelopen week tickets besteld. Ik kende de site niet maar ik stond een half uur na het bestellen al op mijn snowboard dus het werkte 😉
https://www.leukstetickets.nl/

🏂

Ik heb hier afgelopen week tickets besteld. Ik kende de site niet maar ik stond een half uur na het bestellen al op mijn snowboard dus het werkte 😉
https://www.leukstetickets.nl/

Martin9 op 26 dec 2022 22:30

Top, bedankt,
Arjan

Wil nu wel graag naar de sneeuw

Die gelden helaas ook niet in de vakantieweken

Skiing is a dance, and the mountain always leads.
Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Heel veel kortingsacties voor snowworld, maar allemaal dus niet geldig in de kerstvakantie.
Pech dus voor mensen die met hun kinderen goedkoper een dag je willen.

Moet je ook niet willen om in de kerstvakantie naar Snowworld te gaan, is veel te druk (dus ook zeer slechte pistekwaliteit). Ik kom de laatste tijd veel van dezelfde acties tegen voor Snowworld en koop er een aantal voor het hele jaar. Bekende winkels / sites zijn Social deal, Hema, ticketveiling en zelfs Nu.nl webshop.

Fischer progressor F18 167 / Tecnica mach MV 100

Moet je ook niet willen om in de kerstvakantie naar Snowworld te gaan, is veel te druk (dus ook zeer slechte pistekwaliteit). Ik kom de laatste tijd veel van dezelfde acties tegen voor Snowworld en koop er een aantal voor het hele jaar. Bekende winkels / sites zijn Social deal, Hema, ticketveiling en zelfs Nu.nl webshop.

Jos001 op 27 dec 2022 16:19

Helemaal eens wat betreft de drukte. Ik was vorige week dinsdag om 9 u 's ochtends in Amsterdam en was met maximaal 5 mensen op de baan. Na 10 werd het iets drukker maar meer dan 30 mensen waren er niet toen ik om 11 u weer richting huis ging. Heerlijk dus! Maar van tevoren kopen lijkt me wat overbodig. Er is altijd wel ergens een actie voor SnowWorld die te gebruiken is. Dus ik doe dat altijd als ik wil gaan.

*bericht bewerkt door Martin9 op 27 dec 2022 20:52

🏂

Plaats een reactie