Appartementen gezocht!

Hallo fanatieke medewintersporters.

Voor mijn familie ben ik op zoek naar meerdere appartementen (Het liefst 3) in Oostenrijk. We willen volgend jaar (2023) graag met zijn allen op wintersport in de periode 25.02 t/m 04.03. Nu heb ik ondertussen 18 appartementen gemaild en allemaal zeggen ze: We gaan eerst onze vaste gasten vragen voordat we nieuwe gasten gaan inboeken. HELP!

Voorkeur: Fiss/Ladis. Saalbach/Hinterglemm. Flachau. Gerlos of ergens in SkiWelt.
De groepsgrote is 12 volwassenen en 4 kinderen
Wie heeft tips voor mij of kan mij helpen?
Ik ben namelijk bang dat na komende voorjaarsvakantie de meeste appartementen al vol zijn.

Je bent gewoon nog even te vroeg. Je wilt een vakantieweek boeken, en die vakantie moet dit jaar nog plaatsvinden. Ik vind het logisch en netjes dat ze eerst even wachten op de mensen die er elk jaar komen. Daarnaast zoek je in gebieden die probleemloos vol geboekt zitten die week dus die zullen nog niet met volgend jaar bezig zijn. Blijf het proberen en zoek ook naar mooie vakantiehuizen / chalets. Er is voldoende en je zult zeker wat vinden, nog tijd genoeg.

Einde zomer van dit jaar komen alle vakanties online voor winter 2023. Dan heb je toch tijd zat om online of bij de bekende organisaties een passende plek te vinden…? Zou me daar dan gewoon melden. Vaak kunnen ze je nog een groepskorting geven ook. Kregen we bij Husk destijds ook altijd als we voor meer dan 15 personen boekten.

110% snow addicted

Plaats een reactie