Waar PCR test doen??

Wij gaan 2 januari naar Oostenrijk (hopen we). Ik ben me nu aan het verdiepen in PCR testen om te reizen. Wie heeft de tip, regio Westland (Rotterdam/ den haag)??

Ik zie tot nu toe testen tussen 50 en 75 euro.

*bericht bewerkt door casilima op 19 dec 2021 14:49

Dat is het tarief, hoe sneller de uitslag, hoe duurder. Goedkoper ga je ze niet vinden. Gewoon googelen en een locatie die je past uitzoeken.

Life is what happens while you were checking your phone

Ik kreeg van ons reisbureau deze door: https://coronatest2travel.nl

Via de ANWB, als je lid bent - 45 euro voor een full PCR test. Goedkoper wordt het niet ben ik bang.

Op de duur krijg je nog organisaties die er serieus baat bij hebben dat zo’n virus circuleert en af en toe muteert… 😁

*bericht bewerkt door bartvwg op 20 dec 2021 12:15

Bla, bla, bla.

Wij hebben ons laten testen bij Spoedtest en dit ging uitstekend. Had eerst bij healthcheck centers gereserveerd maar dat is echt een drama organisatie …heb geannuleerd maar nog steeds niet gehoord over verwerking en nog geen geld terug.

Bij Healthcheck centers gereserveerd. Tot nu toe alles volgens plan, 5 min. na de reservering netjes een bevestiging per mail toegestuurd gekregen.

Carephar, je kan ter plaatse betalen (cash). Geen gedoe met geld terug als je annuleert meer dan 24 uur van tevoren.

Wij hebben uiteindelijk bij heath check centers de test gedaan. Voor 42 euro pp, 15 uur later uitslag netjes in de mail. Ging bij ons prima en soepel.

Misschien een gekke vraag, maar waarom niet gewoon bij de GGD?

Woont zo nu en dan in Kaunerberg

Misschien een gekke vraag, maar waarom niet gewoon bij de GGD?

kesman op 06 jan 2022 22:06

GGD mag alleen als je klachten hebt. Voor een reiscertificaat moet je naar een commerciële partij.

Annoying skiers since 2003

Vanmiddag, 17.50 uur, getest bij Carephar, vanavond om 21.00 de uitslag inclusief certificaat.

Plaats een reactie