Tip: tijdelijk 2e persoon gratis bij Snowworld

De Hema biedt tijdelijk (t/m 18 maart 2018) een tweede ticket voor Snowworld aan…

https://tickets.hema.nl/tickets/72/dagje-uit/741/snowworld-1…

Doe er je voordeel mee.

Is ook lang geldig!

mooie actie, die gaan we maar eens snel bestellen en na de drukte eens gebruiken. Kijken hoe Zoetermeer bevalt na de verlenging. Hopelijk hebben ze straks de sneeuwkwaliteit ook beter onder controle.

Born to Ride

42,50 voor 4u te skien voor 2 personen, terwijl je 19 euro betaald per persoon voor 4u op woensdag en zondag.

42,50 voor 4u te skien voor 2 personen, terwijl je 19 euro betaald per persoon voor 4u op woensdag en zondag.

hansvdz op 21 feb 2018 15:48

Je hoeft er geen gebruik van te maken als je dat niet wil @hansvdz

*bericht bewerkt door GiGi op 21 feb 2018 15:56

42,50 voor 4u te skien voor 2 personen, terwijl je 19 euro betaald per persoon voor 4u op woensdag en zondag.

hansvdz op 21 feb 2018 15:48

alleen ‘s avonds toch. Snowworld is ook nog op andere tijden open.

's avonds kan de baan best ijzig zijn. Ik ga liever eerder op de dag. En vier uur is in de praktijk veel langer, omdat je uitklokt zodra je even gaat eten of koffie drinken. Ik vind het een prima aanbieding, bedankt voor de tip!!

@GiGi bedankt voor de tip. Ga denk ik de verlengde baan in Zoetermeer maar eens aandoen met the family :-)

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Plaats een reactie