Het Grote FIS topic 2017-2018

Het begint een beetje mijn privé-topic te worden, maar ik ga lekker door. En Christopher Hoerl ook.

null

Geen koekenbakker die Christopher. Vandaag weer een overwinning. Geen idee in welke competitie precies maar het levert wel FIS-punten op.

null

Nog nooit van die pipo gehoord moet ik eerlijk bekennen. En ook vast niet bij de echte kanonnen. Iemand Wengen gezien afgelopen zaterdag? Beat Feuz en Svindal waren erg sterk, Svindal nam zelfs een stuk reddingsnet mee bij de Kernen-S. Komend weekend Kitzbühel, wie is de favoriet?

Mr. Slow

iemand een idee waar je de afdaling in Kitzbühel online kunt bekijken?

Je kan op youtube proberen het account Live Alpineskiing of vergelijkbaar te volgen. Die streamen behoorlijk wat events, maar niet gegarandeerd.

*bericht bewerkt door Shane op 20 jan 2018 10:09

I can stick uphill ice, on my saucer...

https://youtu.be/ZeDO2vzcJfU

Commentaar is ook veel leuker dan op Eurosport 😉

*bericht bewerkt door Shane op 20 jan 2018 11:35

I can stick uphill ice, on my saucer...

Mooie run van Feuz! Zou die het weer gaan doen??

Let it snow

Het lijkt erop dat de hogere startnummers gekke dingen gaan doen 👍

I can stick uphill ice, on my saucer...

Beter zicht… wel jammer want had Feuz de dubbel Lauberhorn-Streif wel gegund. Verdient hij ook op basis van deze race, want eigenlijk alleen Kriechmayr kon hem bedreigen.

Mr. Slow

Toch kon lang niet iedereen profiteren van het betere zicht…

Let it snow

Nee, maar Thomas Dressen als ‘laatste kanon’ wel.

Mr. Slow

Poeh, die Gisin…

Let it snow

Ja die had geen zonnetje mee 😉

I can stick uphill ice, on my saucer...

Piste moet er gewoon wat beter bij liggen nu…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Het iets betere zicht zal iets geholpen hebben maar Dresser legde ook wel een hele strakke race neer. Knap en verdiend.

En Mayer demonstreerde even heel mooi waarom je wedstrijdbindingen kunt instellen rond dinnetje 20 :)

*bericht bewerkt door Hessel op 20 jan 2018 14:57

Nu op Eurosport live slalom vanuit Schladming

null

Live in Schladming. Wat een geweldig feest maken de Oostenrijkers ervan zeg!!

Wat is dat commentaar op Eurosport toch slecht. Geen enkel idee dat Kristoffersen boos is vanwege sneeuwballen… hij heeft schijnbaar een goed gevoel zegt hij… manmanman

*bericht bewerkt door Shane op 23 jan 2018 22:02

I can stick uphill ice, on my saucer...

Gert Minardi zeker? Ja die mist wel vaker wat…

Geen idee hoe die man heet, probeer meestal de Engelse versie te pakken, maar die was er nu niet. Altijd genieten van het spektakel dat zij ervan maken.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik ga zo de herhaling van Schladming eens kijken (lange werkdag geweest). Hopen dat ik niet in slaap val.

Ha, dat deed ik dus net. Iets kortere werkdag dus 😉.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Waanzinnige race!
Jammer van die sneeuwballen, maar wat een fenomeen is Hirscher. Dit is echt niet normaal. Ik ben nog steeds aan het nagenieten.

*bericht bewerkt door Skitechniek op 23 jan 2018 22:14

Waanzinnige race!
Jammer van die sneeuwballen, maar wat een fenomeen is Hirscher. Dit is echt niet normaal.

IkBakErNiksVan op 23 jan 2018 22:13

Spoilerkoning, jij!

Hoewel een overwinning van Hirscher natuurlijk niet verrassend is. Misschien hoef ik het niet meer te kijken nu.

Ik vind Schladming op de 1 of andere manier altijd het spannendst. Maar nummer 54 is binnen, de man is 28 jaar…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Haha inderdaad @IkBakErNiksVan, dat kan echt niet he😀

I can stick uphill ice, on my saucer...

Haha inderdaad @IkBakErNiksVan, dat kan echt niet he😀

Shane op 23 jan 2018 22:16

Ook gij, @Shame… uhhh @Shane

Als je geen spoilers wilt kan je ook dit topic pas aanklikken nadat je de herhaling gekeken hebt. Not that hard.

Als je geen spoilers wilt kan je ook dit topic pas aanklikken nadat je de herhaling gekeken hebt. Not that hard.

IkBakErNiksVan op 23 jan 2018 22:20

Ja maar het stond bovenaan! En spoilers vind ik niet zo erg hoor. Voor zover het in dit geval dus al een spoiler is.

Jeetje, straks gaat er nog iemand over auto’s beginnen met al die spoilers.

Plaats een reactie