Reis maatje gezocht

Beste skiërs ,

Mijn naam is Betsy en ik zoek een skimaatje.
Of dit een groepje is of niet, dat maakt niet zoveel uit. Ik ben 64 jaar een een middelmatige skiër die graag van de groene en blauwe pistes geniet . Een gondel is een must want ik ben bang voor stoeltjes liften. Ik houdt ervan te genieten in de buitenlucht en natuurlijk de mooie pistes . Zou jij met mij op reis willen met de kerst of carnaval ? Zet maar een berichtje hier onder en dan reageer ik zo snel mogelijk. Groetjes quincy

Hallo Betsy, mijn naam is Wim en ben 67 jaar. Ik ski al vele jaren maar vindt de blauwe en rode pistes voor mij voldoende.
Ik zou graag eind januari willen gaan, minder druk en voordeliger?
Zou dat ook voor je kunnen?
Ik heb geen directe voorkeur maar Oostenrijk praat gemakkelijker.
Ik heb een auto met winterbanden dus dat is geen probleem.

Misschien dat er nog liefhebbers zijn die willen aansluiten.
Dan kunnen we proberen een chalet te huren, voordeliger.

Gr. Wim

Hoi Wim ,

Helaas ben ik gebonden aan de vakantie van 10 tot 18 februari. Komt dit uit voor je ?

Groetjes betsy

Ha Betsie, nee die periode ben ik werkzaam in de horeca( carnaval)
Succes met je zoektocht.

Gr. Wim

Als zeer ervaren single skiër zoek ik een of meer reisgenoten. Het gaat mij vooral om de sportieve kant van het skiën en minder om de gezelligheid. Vanwege de prijzen en de piste-kwaliteit heeft Frankrijk mijn voorkeur. Ik zoek aansluiting bij niet-rokers, wil logeren in een appartement waar zelf onze gezonde maaltijden bereiden. We kunnen vooraf kennis maken en de vakantiedata zijn nog open, als het maar geen hoogseizoen is.

huub@bellemakers.eu
0302934671

Huub

Dan lijkt me dit niet de meeste passende reis 😀

Mag ik weten wat Folski (is hier een o weggevallen?) bedoelt?

Huub

Mag ik weten wat Folski (is hier een o weggevallen?) bedoelt?

Huub

Nou, ik zag je reactie bij verschillende topics staan. En volgens mij sluit jou ervaring/skiniveau/beleving niet echt aan bij die van de TS.
Vandaar mijn vrolijk bedoelde reactie. En wens ik je succes bij het vinden van een leuk reisgezelschap voor een skivakantie!

@folski

Belleman zoekt reis - en pleziergenoten. Hij is zelf oud genoeg om te oordelen als dit al dan niet bij hem past. Antwoorden met cynische ondertoon kunnen we missen op dit " fantastisch" forum.
Hopelijk heb jezelf wel nog véél eigen reisgenoten als je zijn ouderdom bereikt. Toch aan ieder veel plezier gewenst.

Born to run. B.S.

@dan59
Het grappige is dat jij zelf ook niet kan laten om een cynisch antwoord te geven. Geeft ook niets.

Even on topic: aan de ene kant heb je helemaal gelijk dat iemand zelf het beste kan bepalen of iets bij hem past of niet en heb ik me nergens mee te ‘bemoeien’.
Aan de andere kant zie ik 4x precies dezelfde reactie op een vraag naar reisgenoten, waarbij niet wordt ingegaan op wat de TS belangrijk/leuk vind en waarbij de inhoud niet echt aansluit in een paar gevallen. Toen kon ik het niet laten om een klein ‘prikje’ te geven. Wil verder niemand beledigen o.i.d.

Maar is het nu Betsy of Quincy?

… en zien we Betsy of Quincy op de foto?

Huub

Plaats een reactie