4 seizoenbanden

Onlangs was er in dit forum nog een onderwerp over 4 seizoenbanden in relatie tot winterbanden. Ik kan het onderdeel niet meer terugvinden. Ik heb toen gemeld over de 4 seizoenenband Vredestijn Quatrac 5 te beschikken, daarmee deze winter ook te blijven rijden en de ervaringen te zullen delen. Omdat mijn wintersport pas in januari aan de orde is had ik niet gedacht hierover nu al Iets te kunnen melden. Het huidige weer heeft me echter aan uitstekende testcondities geholpen. Zaterdagnacht vanuit Amsterdam naar Z. Vlaanderen gereden met tussen Amsterdam en Breda extreem slecht weer met felle sneeuwval en sneeuw die op de weg bleef liggen. Gisteren vanuit de skihal Terneuzen naar Hulst in soortgelijke omstandigheden. In beide gevallen gedroegen de banden (2.25/17) zich voorbeeldig met erg veel grip en geen enkel moment van onzekerheid tijdens de rijden. Ik heb in de garage winterbanden met velgen beschikbaar maar blijf met deze banden rijden. Ze maken ook veel minder lawaai dan bij winterbanden gebruikelijk is.

Hen48

@Rogier. Dank. Ik weet niet of de reactie verplaatst moet worden. De dubbelganger heb je verwijderd, zag ik.

Hen48

Wat jij wilt je kan deze dus ook onder dat topic zetten… :-) dan kan ik deze op slot gooien.

Click. Click. Peace

@De ejerlejlighed gebiedt me te zeggen dat ik niet zo handig ben in “verplaatsingsakties”. Als excuus: mijn kantoortijd ligt al 9 jaar achter me. Wat mij betreft mag je hem verplaatsen. Lijkt me wel een zinnig onderwerp als ik zo naar buiten kijk.

Hen48

“Eerlijkheid”

Hen48

Moraalridders incoming… 3,2,1…

Plaats een reactie