Wintersport Inside

Je zou mijn slalom snowboard eens kunnen proberen. Naar het schijnt ga je daar beter van skiën. :D

Übung macht den meister!!!

@Shane In Zoetermeer ruilde @GiGi en ik een afdaling van ski’s.

IkBakErNiksVan op 17 feb 2018 06:32

Ja, even later realiseerde ik me dit al haha.

Zou voor GiGi in mijn geval leuk uit pakken. Lekker man een 10 jaar oud niet geslepen latje 😜.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Je zou mijn slalom snowboard eens kunnen proberen. Naar het schijnt ga je daar beter van skiën. :D

RFKANGOO op 17 feb 2018 07:39

Ik weet niet of ik dat wel aandurf, straks ben ik gelijk verkocht 😉.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Je zou mijn slalom snowboard eens kunnen proberen. Naar het schijnt ga je daar beter van skiën. :D

RFKANGOO op 17 feb 2018 07:39

Ik weet niet of ik dat wel aandurf, straks ben ik gelijk verkocht 😉.

Shane op 17 feb 2018 07:59

Stijgt gelijk het aantal snowboarders met 5%. Zoveel zijn het er niet meer als ik alle berichten mag geloven. :p

Übung macht den meister!!!
I can stick uphill ice, on my saucer...

S9 draait als een malle. Wel veel grip. Ik neem hem wel eens als het ijzig en buckelig is. Veel grip. Snel draaiend. En ik ski hem kort. 16 nogiets en ben zelf 2 meter. De g9 daarintegen neem ik als ik confortabel wil vlammen. En als ik echt wil gassen de echte gs versie ervan. Maar voor iedere fout krijg je straf.

martijnuiterwijk op 16 feb 2018 21:56

Ben wel benieuwd naar een filmpje van deze kunsten. :-)
@Shane, filmpje is fantastisch! Even iets anders als het op de billen zitten en ratelen om dat bord vast te maken. ;-)

@Mirel020, wat wil je dan zien? Dat ik op mn plaat ga? :)

echte mannen lopen naar boven,

@Mirel020, wat wil je dan zien? Dat ik op mn plaat ga? :)

martijnuiterwijk op 18 feb 2018 13:14

Ook. Bloopers zijn altijd leuk.

@martijnuiterwijk jouw kunsten op de S9 de G9 en de GS9 of een deel ervan. Bloopers altijd leuk maar een filmpje spreekt meer tot de verbeelding dan tekst. Filmpjes vind ik leuk zeker als het van de mensen hier zelf afkomstig is.

Heb jij ook filmpjes van jezelf @Mirel020 😉.

I can stick uphill ice, on my saucer...

@mirel020, ik zal wel wat opnemen. Voordeel van wonen en werken in de bergen. Tijd zat en materiaal zowat al het mogelijke testen en rijden :)

echte mannen lopen naar boven,

Overigens hangen zowel de S9 als de G9 bij Duijvestein in het test-rek, dacht ik…

@Shane voornamelijk bloopers die niet op het www mogen, zo goed kan ik het niet. ;-) Blauwe pistes voornamelijk maar misschien dat aankomende wintersport mijn kunsten dusdanig verbeteren dat het de moeite waard is te delen.

Foto voor nu

null

@martijnuiterwijk lijkt mij heerlijk wonen en werken in de bergen. Altijd leuk filmpjes.:-)

Even off-topic, alhoewel dat in dit topic eigenlijk niet bestaat. Maar het gaat niet over de laatste paar post die hier geplaatst zijn:-).

Een tijd geleden kwam ik hier op het forum een account van iemand tegen die ski’s waxte en slijpte in de omgeving van Apeldoorn (geen bedrijf/winkel). Toen dacht ik nog; die naam moet ik even onthouden. Mja, iets denken en doen zijn 2 verschillende dingen.
Weet iemand wie dat is? Of misschien leest diegene dit toevallig?

Even off-topic, alhoewel dat in dit topic eigenlijk niet bestaat. Maar het gaat niet over de laatste paar post die hier geplaatst zijn:-).

Een tijd geleden kwam ik hier op het forum een account van iemand tegen die ski’s waxte en slijpte in de omgeving van Apeldoorn (geen bedrijf/winkel). Toen dacht ik nog; die naam moet ik even onthouden. Mja, iets denken en doen zijn 2 verschillende dingen.
Weet iemand wie dat is? Of misschien leest diegene dit toevallig?

JBL op 18 feb 2018 13:56

Heb je de zoekfunctie al gebruikt?? En waarom maak je geen nieuw topic aan met deze vraag. Grotere kans dat je diegene dan gaat vinden. Ik denk dat een hoop leden op dit forum dit topic wel over zullen slaan.

Übung macht den meister!!!

Zoekfunctie al gebruikt, maar helaas geen resultaat. Ik las het ook ergens in diegene z’n profiel omschrijving en daar kan je niet op zoeken voor zover ik weet.

Ik dacht laat ik het eerst hier proberen, hier zitten voornamelijk die-hard Wintersporters die een hoop weten:-).
Krijg ik hier geen resultaat dan maak ik wel nieuw topic aan.

Bedoel je niet diegene waar @Roy83 het regelmatig over heeft? Staat ook iets over in zijn profiel.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Bedoel je niet diegene waar @Roy83 het regelmatig over heeft? Staat ook iets over in zijn profiel.

Shane op 18 feb 2018 15:45

Jij weet ook echt alles hé. 😜

Übung macht den meister!!!

Zo lang het geen dingen zijn die mijn vrouw aan me vraagt, heb ik een vrij goed geheugen @RFKangoo haha!

I can stick uphill ice, on my saucer...

Bedoel je niet diegene waar @Roy83 het regelmatig over heeft? Staat ook iets over in zijn profiel.

Shane op 18 feb 2018 15:45

Topper! Dat was degene die ik zocht…
K had al zo’n vermoeden dat iemand in dit topic het zou weten…
Bedankt!

Zo lang het geen dingen zijn die mijn vrouw aan me vraagt, heb ik een vrij goed geheugen @RFKangoo haha!

Shane op 18 feb 2018 16:58

Wacht even… jij hebt een VROUW? ;)

Zo lang het geen dingen zijn die mijn vrouw aan me vraagt, heb ik een vrij goed geheugen @RFKangoo haha!

Shane op 18 feb 2018 16:58

Wacht even… jij hebt een VROUW? ;)

GiGi op 18 feb 2018 18:09

Teleurgesteld??? :p

Übung macht den meister!!!

Foto’s Foto’s

Nee hoor; verbaasd eerder. Hoe engelachtig dat haar van Hansi Hinterseer er ook uitziet op de avatar, in het echt is @Shane toch heel anders…

Tijd om weer eens een rondje samen te skiën. Vanaf begin maart is de baan weer wat rustiger en is het na 10 uur op zondagochtend ook nog wel te doen (en dan is Duijvestein open en kunnen we eens wat testen en vergelijken). Iedereen is welkom, uiteraard (Zoetermeer dus).

Nee hoor; verbaasd eerder. Hoe engelachtig dat haar van Hansi Hinterseer er ook uitziet op de avatar, in het echt is @Shane toch heel anders…

Tijd om weer eens een rondje samen te skiën. Vanaf begin maart is de baan weer wat rustiger en is het na 10 uur op zondagochtend ook nog wel te doen (en dan is Duijvestein open en kunnen we eens wat testen en vergelijken). Iedereen is welkom, uiteraard (Zoetermeer dus).

GiGi op 18 feb 2018 19:40

Te lelijk voor een mooie vrouw? Voor het geld zal ze denk ook niet bij me zijn 😁.

Ik ben nu vooral ‘s avonds laat in Snowworld te vinden, maar wel een beetje te weinig. En heel soms in de middag om wat te testen. Maar na het seizoen gaan we elkaar vast weer zien daar 👍.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Bedoel je niet diegene waar @Roy83 het regelmatig over heeft? Staat ook iets over in zijn profiel.

Shane op 18 feb 2018 15:45

Regelmatig, regelmatig…maar ik ben inderdaad groot fan van waxenenslijpen.nl (nu nog 1x noemen en ik krijg weer een vijl gratis!).

Maar dit keer ging het niet over mijn vriend Martijn (van waxenenslijpen.nl) maar dank voor de mention!

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Volgens mij ging het juist wel over je vriend Martijn van waxenenslijpen.nl @Roy83. Sterker nog, de vraagsteller bevestigde dat het over waxenenslijpen.nl ging.
Of is jou inmiddels bekend dat waxenenslijpen.nl toch niet de gezochte partij was?

(Moet ik mijn adres voor die vijl naar jou pm’en Roy?)

*bericht bewerkt door Shane op 18 feb 2018 22:18

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Roy83 doe Martijn (die van http://www.waxenenslijpen.nl) maar de groeten van mij. En vraag maar of ie weer eens komt boarden in Zoetermeer.

Btw. vijlen heb ik wel genoeg nu maar een blok indoorwax is altijd welkom. Die verkoopt Martijn (die van http://www.waxenenslijpen.nl) namelijk ook.

Übung macht den meister!!!

Vijltje ruilen voor een blok indoorwax @RFKANGOO 😏

mama on a mission in the snow

Oeh gratis vijlen? Heb gehoord dat die plank van me nog wat scherper kon. Waxenenslijpen.nl

Plaats een reactie