Wintersport Inside

Een hoekje voor mannen (ok vrouwen mag ook :)) die soms de neiging hebben wat af te dwalen bij bepaalde topics, de hoofdlijn wat lijken te zijn vergeten, bomvol goede grappen zitten, of soms wat ongenuanceerd uit de hoek willen komen.

<strong>Vanaf nu kan dat hier.</strong>

Lekker een beetje gezellig napraten over de vele enerverende topics en zijdelingse gedachten die hier wekelijks de revue passeren, zonder de minder gezellige forumleden in de weg te zitten met randzaken of de fatsoenspolitie op je nek te krijgen. ;) Dreig je wat off-topic te gaan, dan kun je hier verder.

null

<em>Uiteraard zijn hier ook de algemene forumregels van toepassing. Off-topic bestaat niet, scherp discussiëren mag zeker, elkaar met een komische kwinkslag voor moraalridder of zeiksnor uitmaken ook, maar boos worden doen we niet :).</em>

Ik verwacht een bepaald clubje hier met regelmaat te zien, maar laat de eer voor de eerste echte post graag aan een geliefd en gehaat forumlid @DrPhil :p

Veel succes!

I can stick uphill ice, on my saucer...

Vooruit 😁

Vooruit 😁

Goed idee @Shane. Dat wordt smullen😋

mama on a mission in the snow

Dit gaat helemaal geweldig worden.

echte mannen lopen naar boven,

Nou @DrPhil, was dat nou je eerste post na alle ophef van vandaag?

Dank @Skimams en @martijnuiterwijk. Voel je vrij haha!

Ik las op Wepowder over jouw permanente vertrek richting de Alpen Martijn, leuke uitdaging!

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik had al als idee geopperd een koffiekamer. Dus ik vind dit een prima initiatief.
Nou nog zorgen dat ie altijd bovenaan staat.😁

*bericht bewerkt door DrPhil op 22 nov 2017 18:23

@Shane, Klopt ik ga verhuizen. Heb daar een baan gevonden. En gelukkig nu nog in de positie om de stap te zetten

echte mannen lopen naar boven,

volgens mij hadden we al een ouwehoer topic
https://www.wintersport.nl/forum/topic/158421?page=6…

May the ski force be with you !!

Hansie is nog niet zo lang lid @CJAHulskamp ;)

Dienten Die Alte schule

Iedereen is hier van harte welkom, maar gaan van het profiel in de eerste post je nekharen overeind staan, ben je een zeurpiet, iemand die het allemaal iets te serieus neemt of anderszins een teer zieltje… voel je vrij om je in alle andere topics te vermaken! 😉

I can stick uphill ice, on my saucer...

Gaan we hier nu trouwens een beetje waarde toedichten aan aantal weken lidmaatschap @Elly3 …?
Lijkt wel een beetje op niveaubepaling aan de hand van bezochte gebieden waar zo veel mannen zich schuldig aan maken… 😜

*bericht bewerkt door Shane op 22 nov 2017 19:16

I can stick uphill ice, on my saucer...

Prima hoor !!! We hebben al genoeg mensen de revue zien passeren de laatste jaren ;)
Nog even en we hebben het weer over met welke winterbanden we de Fernpas over moeten zonder in de file terecht te komen. Vindt de november altijd weer gezellig op het forum

May the ski force be with you !!

Lees al jaren met zeer veel plezier het hele jaar mee! Maar ga de uitdaging bij deze gaarne aan mijn beste haha. En geneuzel dat iedereen binnen 3 seconde via de Google kan vinden is aan mij zeker niet besteed en hier kun je die ergernissen dus gewoon kwijt @CJAHulskamp! 👍 mooi toch?

*bericht bewerkt door Shane op 22 nov 2017 19:27

I can stick uphill ice, on my saucer...

Niveaubepaling adh van je skigebieden gaat helaas bij jou niet op Hansie, dus moet het zo maar ;) alhoewel "Hansie"wel goed kan skiën :D

Dienten Die Alte schule

Een heel goed idee. Ik zie me zometeen bepaalde discussie wel hier naar toe forwarden ;-)

Click. Click. Peace

Nog even en we hebben het weer over met welke winterbanden we de Fernpas over moeten zonder in de file terecht te komen. Vindt de november altijd weer gezellig op het forum

CJAHulskamp op 22 nov 2017 19:19

Precies dat 👍
Ik heb eigenlijk al een tijdje geen topics over miniski’s of bigfoots voorbij zien komen. Was vroeger altijd feest voor discussies (recalling ski.startpagina en skizone :D )

Gelukkig is de “poederskiën, wel of niet verantwoord?” een blijvertje

Niveaubepaling adh van je skigebieden gaat helaas bij jou niet op Hansie, dus moet het zo maar ;) alhoewel "Hansie"wel goed kan skiën :D

Elly3 op 22 nov 2017 19:30

En niveau bepalen we tegenwoordig aan de hand van het aantal mm onder de voet of het aantal laagjes titanium toch ;)

Nog even en we hebben het weer over met welke winterbanden we de Fernpas over moeten zonder in de file terecht te komen. Vindt de november altijd weer gezellig op het forum

CJAHulskamp op 22 nov 2017 19:19

Precies dat 👍
Ik heb eigenlijk al een tijdje geen topics over miniski’s of bigfoots voorbij zien komen. Was vroeger altijd feest voor discussies (recalling ski.startpagina en skizone :D )

Gelukkig is de “poederskiën, wel of niet verantwoord?” een blijvertje

Hessel op 22 nov 2017 19:38

Het poederskieen is zonder poeder niet verantwoord

echte mannen lopen naar boven,

Graag @Rogier! Hoewel ik de verwijdering van mijn dolkomische bericht van gister nog steeds niet begrijp 😉

I can stick uphill ice, on my saucer...

Paardenlul!

(Iemand moet het om de 10 min roepen)

@Shane Tsja sommige berichten lokken weer andere berichten uit. En dan verwijder ik deze, als het te ver gaat. Maar dat is volgens mij niet waar het in dit topic over gaat. En met dit soort opmerkingen zet ik me meteen buitenspel natuurlijk in dit topic ;-)

Click. Click. Peace

Paardenlul!

(Iemand moet het om de 10 min roepen)

DSvier op 22 nov 2017 19:45

nog 5 min

May the ski force be with you !!

nog 5 min

CJAHulskamp op 22 nov 2017 19:50

Bedankt Hans.

Ah gelijk erg gezellig hier hoor!!

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik mocht ooit eens 30 sec schelden in de uitzending van SlamFM wat toen gepresenteerd werd door Mental Theo en sidekick Rob, dat was bijna het einde van het programma omdat Lex Harding zich bijna verslikte toen ik oa Eikenhouten Koeienkut riep, Theo zal dat woord ongetwijfeld nog kennen! Het item dat er 30 sec gescholden mocht worden mocht na mijn bijdrage niet meer 😉

Paardelul , shit ik ben te laat

Dienten Die Alte schule

Paardelul , shit ik ben te laat

Elly3 op 22 nov 2017 19:59

Toch rijst bij mij de vraag is het nu paardelul of paardenlul. Enerzijds is het een versteende samenstelling, anderzijds vind je hem waarschijnlijk niet in het groene boekje.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik verslikte me ook bijna @Marijnt 👍

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Rogier ah, dus ik heb een uit de ban springend mede forum lid gemist… geen probleem en in dit topic mag alles!

I can stick uphill ice, on my saucer...

Klisklezoor dan ;)

Dienten Die Alte schule

Plaats een reactie