Ski's ter decoratie?

Beste mensen,

Heeft iemand misschien belangstelling voor een paar oerdegelijke, metalen Atomic ski’s die meer dan 35 jaar oud zijn?

Hartelijke groet, Marianne (in Den Haag)

Beste mensen,

Heeft iemand misschien belangstelling voor een paar oerdegelijke, metalen Atomic ski’s die meer dan 35 jaar oud zijn?

Hartelijke groet, Marianne (in Den Haag)

MarianneL op 3 okt 2017 15:57

je hebt in den haag in Scheveningen verschillende wintersportzaken zitten. misschien willen zij hem wel hebben als decoratie? geen idee proberen waard

Dank-je-wel voor je meedenken!
Ja, daar heb ik aangeklopt maar ze kunnen ze niet (en ook niet bij Snowworld in Zoetermeer) gebruiken.
Ik zat te hopen op iemand die van plan is in de komende maanden een winter- of ski feest te gaan bouwen. Of iets dergelijks. :)

Dank-je-wel voor je meedenken!
Ja, daar heb ik aangeklopt maar ze kunnen ze niet (en ook niet bij Snowworld in Zoetermeer) gebruiken.
Ik zat te hopen op iemand die van plan is in de komende maanden een winter- of ski feest te gaan bouwen. Of iets dergelijks. :)

MarianneL op 3 okt 2017 18:04

misschien de organisatie van sneeuwbal in utrecht… ??

Bedankt voor ook dit idee! :)

Nog even geduld; straks worden er weer oude ski’s gevraagd voor alle ski-hut-carnavals-wagens die jaarlijks gebouwd worden. (Marktplaats, in de groep Carnaval?)

Na regen komt zonneschijn, na de herfst komt wintersport!

Dank voor dit idee beste Coen!

@RFKangoo wilde graag wat afdalingen maken op atomic’s, nou dit gaat nu zeker goed komen😃

LA NORMA😍☃️

Plaats een reactie