Stage facility management in een skigebied

Beste wintersporters,

Misschien kunnen sommige van jullie het zich nog herinneren, ik ben vorig jaar opzoek geweest naar een hbo-stage in een skigebied.
Dit heeft toen der tijd helaas niet zo mogen zijn. Nu wil het geluk dat ik momenteel in gesprek ben met een skigebied om deze stage alsnog te realiseren. Hiervoor zal ik een onderzoek uitvoeren dat raakvlakken heeft met facility management.

Echter ben ik momenteel bezig met het zoeken naar een geschikt voorstel. Nu is mijn vraag aan jullie; Hebben jullie ideeën over mogelijke problemen of interessante onderwerpen waarmee een skigebied te maken heeft.

Voor de duidelijkheid gaat het om een stage in de marketingafdeling van een skigebied in het Zillertal.

Ik ben benieuwd naar jullie ideen!
Bij voorbaat dank!

*bericht bewerkt door jessehuijers op 16 mrt 2017 13:27

Maar is het dan facility management of marketing? Ik dacht spontaan aan iets rond afval dat door wintersporters wordt achtergelaten, maar weet dus niet zo goed welke richting je uit wil…

Wat heb je zelf voor onderwerpen in gedachten? Jij wilt daar graag stagelopen, dus ga er vanuit dat je zelf ook wel iets hebt al?!

Facility management en marketing hebben zeker raakvlakken, dus kan veel kanten in. Zat zelf te denken aan wachtrijmanagent of een onderzoek naar de beleving

Plaats een reactie