Twee kilo erbij

Op ski verlof gaan niet goed voor de lijn !
Toch ben je een ganse dag bezig ,en weer twee kilo er bij .

Haha. Ik vrees ook het ergste. Ik heb de komende week steeds een 5-gangen menu ?

Ja inderdaad. Als dit filmpje representatief is voor je verlof, dan is dat niet raar…
Ik zie bier, drank, eten, feest en o ja, 3 seconden skiën :D

*bericht bewerkt door Hessel op 15 mrt 2017 20:44

Zo dachten jullie. De lift naar boven een beetje skiën en de rest van de dag apres skiën

Ski you later!

Superleuk filmpje.
Ik meende trouwens ook oooooit gelezen te hebben dat op zekere leeftijd van alles wat je inneemt, de helft genoeg is. ;)

Xx10

Allemaal spieren bijgekweekt van de intensieve sportweek :-P spieren wegen meer dan vet enzo…

Zit er bij mij sowieso ook aan te komen, honger dat je van die berglucht krijgt! Apres-ski valt mee, maar met een soepje kom ik er toch niet 's middags.

Haha, heel herkenbaar!! Hoewel ik 6 dagen flink aan t skiën ben, is de inname van calorieën vele malen groter dan de verbranding ?
Die twee kilo komt er bij mij ook wel aan in een week ?

Maarja, tis vakantie he, dan mag t ?

Carpe diem

De vakantie in januari 3 kilo afgevallen. En met de krokus gelijk gebleven.
Scheelt toch of ik met de vrouw op vakantie ga of met vrienden. :)

Übung macht den meister!!!

Ik val in de zomervakantie altijd af en op wintersport kom ik ook altijd wel wat aan. Zal veroorzaakt worden door lekkere uitgebreide ontbijtjes met stokbrood en croissants, (nagenoeg) iedere avond een kaasplankje met een flesje wijn en de uitgebreide lunches op de piste… :p

liever 2 kilo vet bij dan 2 kilo gips zoals in mijn geval vorig jaar !!! haha

Plaats een reactie