Live vanuit een lawine

Live beelden vandaag vanuit een lawine in La Plagne, loopt gelukkig erg goed af. Maar erg indrukwekkende beelden.

https://www.facebook.com/guillaumeanton/videos/1021165910825…

Click. Click. Peace

Gelukkig loopt het goed af !
Hier kun je naar mijn mening ook goed zien dat offpiste skien onder de boom grens of tussen de bomen absoluut geen garantie is.

“Mooi” om te zien waar de lawine getriggerd wordt en de massa gaat schuiven!

Waaromheeftnederlandgeenbergen:-)

‘Raar’ om te zien dat ie z’n gopro belangrijker vind dan de ellendige situatie waarin hij zich begeeft…

Knap om te zien hoe hij zijn GoPro omhoog blijft houden, ondanks wat er om hem heen gebeurd. Een echte Pro.

Het is nochtans één van de dingen die je kan doen als je in een lawine verzeild geraakt: als de massa vertraagt proberen iets boven de sneeuw houden zodat er een zichtbare hint is waar je kameraden moeten komen graven ;-).

En dan maar hopen dat de eerste voorbijganger niet denkt “hé, mooie GoPro” :-P

Nou ja lawine meer een beetje schuiven van sneeuw zou ik zeggen.
Is mij ook een keer overkomen tijdens een training.Je staat wel een beetje gek te kijken dat wel.

De Chili lawine Post verderop het Forum
Dat is pas een een “beauty”

@Hooykaas Ik hoop niet dat je dit serieus bedoelt.

Click. Click. Peace

Natuurlijk niet hoor!
Jullie kennen me nou toch zo langzamerhand wel.
Mocht de grap niet onmiddellijk begrepen zijn.
Excuus!

Gewoon 4 bomen op nog geen 10 cm missen, die gozer heeft niet alleen veel geluk dat ie niet door verstikking om het leven komt maar ook dat ie die 4 bomen mist!

don't count the days, make the days count !

@Hooykaas Het zat goed verstopt deze keer ;-)

IK vind wel dat we blij mogen zijn dat ie z’n gopro vast hield… Alles voor de facebook likes :-)

Click. Click. Peace

Ik vind dat hij tussendoor de lens wel had mogen poetsen. :D

@Hessel Inderdaad ;-)

Click. Click. Peace

Plaats een reactie