Reisgezelschap gezocht: 11 tot 18 maart

Hoi!
In de week van 11 tot 18 maart heb ik een week vrijaf genomen van het werk, mijn vriendin kan echter geen vrij meer krijgen voor die week en dus ben ik op zoek naar andere reisgenoten. Vandaar dus dat ik langs deze weg op zoek ben naar 1 tot 3 reisgenoten om een weekje mee in de sneeuw te verblijven. Liefst ervaren skièrs/boarders in ongeveer mijn eigen leeftijdscategorie (dertigers/begin veertigers).
Over mij:

  • Ervaren skièr (ongeveer 50 weken ski-ervaring) van 39 jaar oud die houd van veel kilometers maken. Een enkel off-piste avontuur(-tje) is prima maar is voor mij geen doel op zich en zeker geen noodzaak.
  • Uitgelaten après-ski is niet mijn ding, maar ik drink graag een wijntje in het appartement of in de kroeg. Ook een spelletje doen o.i.d. na het eten ben ik zeker voor in.
  • Qua eten ben ik flexibel, ik ben dol op koken maar uit eten gaan of in een hotel met halfpension zitten is ook allemaal prima.
  • Vervoer kan met de auto, de vliegtuig of eventueel zelfs de bus. Mijn eigen auto is wel geschikt voor de bergen maar heeft geen skibox en is dus niet geschikt om met meer dan 2 personen met ski’s (of boards) naar de Alpen te rijden.

Heb je interesse om mee te gaan, laat het dan weten via PM of een berichtje hieronder.

Ik heb die week ook vrij, 39 jaar, ervaren snowboarder die graag een rustig biertje drinkt maar niet staat te hossen. Waar zou je voorkeur naar uigaan, Frankrijk of Oostenrijk?

Degraan

Geen specifieke voorkeur voor een land, al ben ik niet zo’n fan van de “Hollandse” gebieden in Oostenrijk (SFL, Ischgl, Saalbach) en beviel me de Dolomieten tot nu toe het beste van alle gebieden waar ik geweest ben.

Hoi Olaf. Ik ben geïnteresseerd en heb je een PB gestuurd. Houden contact. M.v.g.
Joan

Plaats een reactie