Indrukwekkend: Met wingsuit vanaf de Aiguille du Midi

Mooie en indrukwekkende beelden, vanaf de Aiguille du Midi boven Chamonix.

null

Click. Click. Peace

Als je überhaupt ergens met een wingsuit vanaf springt ben je in mijn ogen gek maar het zijn wel hele mooie beelden… en als het moet dan maar van de aguille du midi!

Ik vond de aguille du midi alleen al super om op te staan. Dat uitzicht was het mooiste en indrukwekkendste wat ik ooit heb gezien denk ik. Helaas wilden mijn reisgenoten toen niet met een gids de vallee blanche doen dus ben ik alleen naar boven gegaan om te kijken. Ik zeg tegen iedereen dat ze dat een keer moeten hebben gezien in hun leven en ik ga er zeker nogmaals heen.

🏂

Je moet wel echt stalen zenuwen hebben om van die brug te springen! ? Heb al een paar keer mensen van die brug zien klimmen en hield iedere keer mijn hart vast, wat een afgrond!
Prachtige beelden, dat wel!

Winter is coming

@MiTi Onder de brug er net naast is het goed skiën…

Click. Click. Peace

Nice ?

Of onder de brug doorvliegen:

https://youtu.be/QBG79cKaxv4

Gave sport maar iets teveel vliegers worden niet oud…

@MiTi Onder de brug er net naast is het goed skiën…

Rogier op 30 jan 2017 13:46

Geloof zonder meer dat jij dat goed kan skiën @Rogier, ik zou echter die brug niet eens af durven laat staan daar naar beneden skiën! ? Geef mij de Vallee Blanche maar haha! ⛷?

*bericht bewerkt door MiTi op 30 jan 2017 19:14

Winter is coming

In het begin van het filmpje zie je de “step in the void” achter die man. Afgelopen zomer in gestaan en dan kijk je dus naar beneden naar de plek waar hij springt. En da’s heeeeeel diep :-)

Plaats een reactie