therme ic accupack voor skischoenverwarming>waar te koop?

Ik heb denk ik al 10 jaar of meer de schoenverwarming van therme ic nu zijn mijn accu’s versleten en ik kan die dingen nergens vinden. De fabrikant heeft wel een officiële website maar daar staat bij “zoek dealers” Nederland niet bij. Weet iemand waar die dingen te verkrijgen zijn?

Benny

Deze? http://www.leerentveldvrijetijd.nl/therm-ic-powerpack-basix…

Google is je vriend (althans, mijn vriend).

Deze bedoel ik eigenlijk niet dit is de basic en ik zoek de “max” met ni-mh batterijen, ik weet niet of er iemand ervaring heeft met die basic accu’s en hoe lang deze het doen op stand 1 bijvoorbeeld. Ik heb met de “max” nu meer dan 10 jaar gedaan en die bleven de hele dag warm op stand 1. Dus eigenlijk gaat mijn voorkeur naar de “max” accupack. Ze zijn er nog wel maar waar kan ik ze in NL vinden?

Benny

Mocht het niet lukken, deze lui eens benaderen. hebben in het verleden ook wel eens exotische battery-packs voor ons samengesteld :)

http://www.landman.tech/batterijpacks/overige-packs.html…

Edwin van Riel

Over de verkooppunten weet ik niets; Maar Salomon heeft tegenwoordig een schoen waar het geheel direct ingebouwd zit incl lit-ion batterij:
Salomon Xpro custom heat met 110 Flex, top schoen, heb hem zelf ook

Volgens mij bij outdoor xl in barendrecht, hebben toevallog daar staan kijken maar heb voor me vriendin van de week de vloerverwarming van sidas laten monteren bij voorwinden in s gravendeel

*bericht bewerkt door franky82 op 10 jan 2017 16:48

heb ze al, bedankt

Benny

Héé Benny, ik zoek ze ook! Dus vraag: Waar, en voor hoeveel?

bij de Intersport in Uden, ik neem aan dat iedere Intersport winkel in Nederland ze dan kan leveren. Ik heb de li-ion accu’s deze zijn ook aan te raden doordat je ze gebruikt in koude weersomstandigheden, deze kunnen namelijk wel de hele dag stroom leveren en die basic waar oplaadbare AA baterijen ingaan doen dat niet, die zijn na een paar uurtjes leeg.

Benny

sorry vergeten erbij te vermelden , ze kosten €159.99 zeg dat ze een jaar of 5 meegaan(mijn oude accu’s gingen 10 jaar mee) dan heb je voor ongeveer 3 tientjes per jaar lekker warme voeten, toch.

Benny

Bedankt Benny, toch een grote aanschaf.
Groet John.

Plaats een reactie