Playlist "op de piste"

Over 2 dagen vertrekken we richting Oostenrijk met de kinderen. Ik heb een bescheiden playlist gemaakt voor als ik lekker aan t cruisen ben (kids op de les… Dus moeders mag even los ha!) op de piste. Welke nummers mogen van jullie niet ontbreken op de lijst?

Ik heb geen spotify, wel deezer, daarom toch maar een draadje gestart. En nee, ik zet het niet loeihard zodat ik niks meer hoor enzo…

Ik begin met de open deur… Guano Apes: lords of the boards

Dit vind ik een heerlijke plaat:


Hele relaxe vibe die mij meteen in een goede mood steekt (en ook goed voor de autorit).
Je moet er wel van houden.

Niet zo hard als Guano Apes ;-)

Heb deze van spotify…

https://open.spotify.com/user/eglue/playlist/5GaCE6apqZHoHeG…

Hier vind je vast wat leuke nummers tussen om op rond te cruise.

Die je dan weer terug kan vinden bij je igen muziek dienst.

Het geluid van je ski’s die door de sneeuw glijden, de staalkant die een ijslaag schraapt en het gerammel van de stoeltjeslift in de verte. Da’s ook fijn hoor ;)

Oh Santa! Fresh snow, my favourite! How did you know?

Het geluid van je ski’s die door de sneeuw glijden, de staalkant die een ijslaag schraapt en het gerammel van de stoeltjeslift in de verte. Da’s ook fijn hoor ;)

Embee op 24 dec 2016 13:48

Yes!

Dat geluid op afstand in een verder totaal stille omgeving, ook mooi! :)

Het geluid van je ski’s die door de sneeuw glijden, de staalkant die een ijslaag schraapt en het gerammel van de stoeltjeslift in de verte. Da’s ook fijn hoor ;)

Embee op 24 dec 2016 13:48

Silence is golden van the tremeloes dan maar? ?

@reynouts Wel chill inderdaad, meer iets voor in de lift haha! @ivo83. Ga ik ook s bekijken dan. Was vooral benieuwd wat jullie nou echt een piste-track vinden…

Mijn smaak is overigens wel breder dan guano apes hoor.

Swollen members ooit leren kennen via een board-dvd van lang geleden. Erg vette hiphop. Vooral ‘lady Venom’ hoort voor mij in het lijstje.

En system of a down… Ook zo’n gouwe ouwe.

Tijdens het skiën luister ik echt nooit naar muziek, ben dan bezig met en aan het genieten van die activiteit.

Plaats een reactie