Skigezelschap gezocht - tweede of vierde week januari - Oostenrijk

Hoi,

Ik ben een man van 35 jaar en zoek mensen die samen op skivakantie willen tijdens de tweede of de vierde week van januari.
Mijn voorkeur gaat naar Oostenrijk, qua gebied ligt nog niets vast, al is er een lichte voorkeur voor Zell am See.
Niveau is “gemiddeld”, de moeilijke pistes zijn nog niet aan mij besteed.
Ikzelf heb een wagen en een skibox. Regio Oost België, al maakt dat op zich niet zoveel uit.

Dankjewel!

*bericht bewerkt door Snowden op 13 dec 2016 14:01

Even nog bij vermelden dat er eveneens wat meer ervaren personen interesse tonen.
Bedoeling zou zijn om het vervoer wat op elkaar af te stemmen, zodat je niet elk met de wagen apart hoeft te gaan.
Het skiën zelf kon dan in groepjes/alleen, afhankelijk van het niveau (en de zin van de dag).
Zeker niet de bedoeling van de hele week op elkaar lip te zitten, eerder om een leuke groep te hebben waar je op kan terugvalllen.

niemand?..

Hoi,

Misschien is onderstaande wel iets voor jou?
https://www.wintersporters.be/forum/topic/329451

Groeten,
Tom

Dankjewel Tom maar vervoer is nu net het enige dat al wel aanwezig is :D

Hoi hoi,
Heb je geen zin om met mij samen te gaan naar Oostenrijk regio Kitzbuhel, 5 of 6 januari t/m 10 januari ? Ik heb al een pension vrij gunstig geboekt en de regio daar is super om te skieën.
Laat me wat weten.
Groetjes,
Claudia

PS, ik woon ook in België (Limburg)

Hoi Claudia,

de periode ligt wat lastig, die eerste week kan ik namelijk niet :)

Hoi Snowden,

Heb je al wat maatjes gevonden. Ben wel iets ouder (50) maar wel in voor een shortski. Ben flexibel qua agenda.
Hoor graag iets van je.

Grt Henk

Hallo Claudia,

Ben je nog opzoek naar een ski maatje ?
Ik heb een appartement in Montgenevre/Frankrijk geboekt van 07/01 - 14/01. De persoon dat met me meeging heeft afgezegd.

Geef gerust een seintje indien je geinteresseerd bent. kelian_antoine@hotmail.com

Mvg Kélian.

Robbert34 januari 2017 · 02:42

Hallo, ik ben geïnteresseerd, wil ook graag 7 januari gaan skiën.

Ik zoek ook nog n leuk groepje vertrek 21 of 28 jan. Liefst een week

Hallo. Is tweede week voor jullie vertrek morgen of volgende week vrijdag/zaterdag (13/14)? Met vertrek één van die dagen ben ik ook zeer geïnteresseerd, kan het volgende week mooi nog even sneeuwen in bijvoorkeur Oostenrijk. Ook liefst een week verblijven.

.

Wij hebben nog een plaatsje over de week van 14/1 vertrek, verblijf in See vlakbij lift en enkele km van Ischgl

Hoi snowden,

Heb je al n groepje? Ik kan de eerste week van februari en zou graag met n groepje weggaan.

Groetjes Marjolein

hey bruno als je een weekje later ging dan was ik er wel bij:) nog mensen die de 21ste willen vertrekken voor n weekje?

Plaats een reactie